2011-09-01, 20:44
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fumbduck
Gragas heter han och finns att tillgå för 3150 IP i shopen. Alternativt 975 RP. Inte en jättebra champ i högre level/ELO då han är svårplacerad i ett team.

Han vann matcher åt fnatic under dreamhack. Så Dålig i hög ELO är väll helt fel?
2011-09-01, 21:54
Medlem
Han har samma problem som brand och annie, one-trick-pony, missar han sin ult är han rätt värdelös. Han skalar bra men fortfarande så är hans Q en knepig skillshot som är extremt lätt att kliva ifrån, speciellt i end-game när folk oftast brukar ha runt 450 movementspeed.

Att en viss person vann ett x antal games åt något lag under en turnering med gragas säger ju inget om gragas, utan snarare spelaren som spelar gragas eller hur pass dåliga de andra lagen är att spela mot just den typen av gragas.
2011-09-01, 22:03
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molehasmoles
Ok, men vem av dem klarar jungeln lättast? I och med att jag knappt har några runer är det nog viktigast just nu, vill ju inte t.ex. dö av blå och skämma ut mig totalt

Du kan jungla med typ alla bra junglers utan runes. Det du behöver är poängen i Utility så du får +XP så du inte kommer bakom i lvls. Kör wolves, wraiths, dubble golem, sen recall och från blå te dubble golems sen recalla innan du går ut o försöker ganka eller ganka direkt.
2011-09-01, 22:06
Medlem
4-Gotts avatar
Får man fråga vilken eller vilka champs som har bäst AoE? Finns det dom som har 2 st? Tycker det är fasligt kul att AoE'a ner massa mobs (även med min mage då jag lira wow)
2011-09-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Får man fråga vilken eller vilka champs som har bäst AoE? Finns det dom som har 2 st? Tycker det är fasligt kul att AoE'a ner massa mobs (även med min mage då jag lira wow)

Karthus E ligger högt upp på listan, om inte högst.
2011-09-01, 22:22
Medlem
codRs avatar
Citat:

Karthus, Nasus.
2011-09-01, 22:22
Medlem
Citat:

Orianna, alla spells är mer eller mindre aoe.
2011-09-01, 22:31
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Gick du gratis över till West, och sen till EU NE för 2.6k RP? Varför bytte du?

Gick Eu NE > West (länge sedan) sedan igår West > Eu Ne p.g.a polare börjat lira på Eu Ne.

West har betydligt mycket bättre spelare.
2011-09-01, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Han vann matcher åt fnatic under dreamhack. Så Dålig i hög ELO är väll helt fel?

Mja, det är ju väldigt beroende på situationen. Gragas är beefy och väldigt bra som kontring till hög AoE-damage, t.ex. Fiddles ult och Karthus Defile. Alla champs har potential att vara bra men det kräver att motståndarlaget passar ens abilities för att Gragas ska vara viable. Eller så har jag bara spelat med för djävla usla Gragas-spelare.
2011-09-01, 22:35
Medlem
aq123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fumbduck
Gragas heter han och finns att tillgå för 3150 IP i shopen. Alternativt 975 RP. Inte en jättebra champ i högre level/ELO då han är svårplacerad i ett team.

inte bra i högre ELO?
En Ap/tanky Gragas som spelas rätt är sjukt stark!

och att han är svårplacerad i ett team?
Han kickar på solotop, grym solotop.
2011-09-01, 22:40
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Förra veckan fanns en dvärg melee fighter, tror han heter Gargas. Jag hittar inte han på shoppen nu, funderade på att köpa han... Nån som kan upplysa mig?

Gragas är inte dvärg, tack!
2011-09-01, 22:47
Medlem
gayfarers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WildTh1ng
Tyvärr så har jag inte LoLreplay, så din teori sprack där..

Har installerat om det, samma problem.. Har uppdaterat adobe air, samma problem.. Får kolla grafikuppdatering till nvidia om det finns.. tror inte det skulle lösa problemet heller...Har gjort reparationer också..-.- funkar inte ändå..

Alright de va ju tråkigt, min bror hade samma problem och stänga av LoLreplay funkade för honom så tänkte att de kunde vara värt ett försök

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in