2011-08-31, 13:25
Medlem
sixpounders avatar
har kört med warwick ett tag nu, men har börjar gå riktigt dåligt i de sista. Finns de någon annan champion som liknade runor(dodge, armer pen och attack speed) passar till? har inte råd att börja köpa massa nya runor
2011-08-31, 13:29
Medlem
UpptagenIdiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
har kört med warwick ett tag nu, men har börjar gå riktigt dåligt i de sista. Finns de någon annan champion som liknade runor(dodge, armer pen och attack speed) passar till? har inte råd att börja köpa massa nya runor
Jax skulle kunna vara något för dig i sådana fall.
2011-08-31, 13:30
Medlem
Stoppables avatar
Citat:

Vad har ändrats?
Varför gick de bra innan och sämre nu?
2011-08-31, 13:31
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpptagenIdiot
Jax skulle kunna vara något för dig i sådana fall.

hmm någon annan? hade stora problem när jag testade han, han kändes inte så jävla bra
2011-08-31, 13:34
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Vad har ändrats?
Varför gick de bra innan och sämre nu?

skulle gissa på att de är att jag kommit upp i level och möter svårare motstånd
2011-08-31, 13:34
Medlem
Citat:
hmm någon annan? hade stora problem när jag testade han, han kändes inte så jävla bra

Jax är en av dom bättre just nu
2011-08-31, 13:37
Medlem
UpptagenIdiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Japp.

Jag tänkte prova på lite 3v3 nu efter all rage i 5v5, hur ser en bra teamcomp ut där?
Lirade Tryndamare, Veigar & Kennen igår.

Vi mötte Jax, Morde och Garen.

Gick strålande, Veigar one-hittade Jax när vi hade kommit in en bit i middle-game, så det var alltid 2v3.

Vann efter 25 minuter, då vi inte direkt pushade konstant utan tog det säkert och farmade mycket...

Edit: 13:37
Senast redigerad av UpptagenIdiot 2011-08-31 kl. 13:39.
2011-08-31, 13:39
Medlem
UpptagenIdiots avatar
Citat:
Du skulle ju i princip kunna spela vilken ad carry som helst.

Varför jag valde Jax var för att du hade dodge-runor.

Tristana då? Min main och hon är helt sjukt bra.
2011-08-31, 13:42
Medlem
Stoppables avatar
Citat:

Annars har du min personliga favorit just nu: Irelia. Du kan, om möjligt, byta ut AS runorna till MR/Level.

AS funkar också, men mer survivability med MR/Level.
2011-08-31, 14:20
Medlem
jocke95jks avatar
Jag undrar vilken rune combo som egentligen funkar bäst t.ex är det bättre med magic/armor pen istället för en sida med bara AP runes eller AD beroende på vem man kör ?
Har just ju 3 runesidor. undrar detta pga att jag mötte en Anivia igår och hon gjorde sån sjuk damage early trots att hon i princip inte hade någon ap alls

1: 34 AP
2: 38% attack speed
3: 22% critchance

En annan sak jag undrar, föredrar ni AP eller AD sion ?
2011-08-31, 14:26
Medlem
Traktorkraschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocke95jk
Jag undrar vilken rune combo som egentligen funkar bäst t.ex är det bättre med magic/armor pen istället för en sida med bara AP runes eller AD beroende på vem man kör ?
Har just ju 3 runesidor. undrar detta pga att jag mötte en Anivia igår och hon gjorde sån sjuk damage early trots att hon i princip inte hade någon ap alls

1: 34 AP
2: 38% attack speed
3: 22% critchance

En annan sak jag undrar, föredrar ni AP eller AD sion ?
ap
2011-08-31, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jocke95jk
Ja, att stacka flera av samma typ är sällan särskilt effektivt. Försök att se till att de är primary, man förlorar så mycket på att använda secondary att det sällan är värt det.

Citat:
Låter inte som Warwick-runor direkt. Vill du jungla borde du nog fixa armor seals istället för dodge seals, de är billiga. Nocturne lär fungera rätt så bra med de där runorna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in