Helt störd match...jag fattar inte hur vi kunde klara oss.
Jag körde Leona och har inte alla rätta runes (snarere min runes kombo funkar bra som helst), jag hamnade spansk talande premade grupp.
Jag fattar inget av kommunikation och jag lackade ut för de förklarar inte hur de menar hur vi ska attackera (vilken mål taiming etc), börja bli internt bråk kalla mig puta madre och jag drog min endaste spanska phraser och ord som "amigo, ask u madre about my cojones, Rio de Janeiro carnival between her leg.
Bad motståndare lagen whipa ut oss och göra slut på det här för jag pallade inte spela med dem pga allt dessa "wastelandia espaniola kommunikation".
Börja kalla mig yanke puta madre, men trots det på något jävla sätt (vi var underlägsen de har rivit nästan alla torn) vi börja lära känna varandra taktik och hur vi ska gå till.
Slutade vi ägde hela jävla motståndaranlaget.
Sensmoral.
Flama och tjafsa med varandra kan ibland ge guld i slutändan xD
Citat:
Ursprungligen postat av Joeens
Jag hade köpt 2-3 dorans, berserker greaves, bloodthirster och sedan banshees efter det. Dorans ger dig HP samtidigt som banshees ger dig både HP och MR. Möjligvis 2x Negatron cloaks och sedan banshees och en QSS. Då borde du har både tillräckligt med MR och HP för att klara första bursten, samtidigt som du har QSS som tar dig ur stuns/cc och låter dig placera dig på rätt ställe för att göra ditt jobb samtidigt som du inte tar skada. Med en bra farm borde du kunna fokusera på att köpa MR efter runt 20-25 mins samtidigt som du har en Bloodthirster som gör att du fortfarande kan göra respektabel skada.
Edit: Item att ta bort. Black cleaver. Du har attackspeed från PD, och armor pen från LW. Du behöver inte cleaver då. Däremot hade jag också valt att bara bygga en bloodthirster och PD, och få plats med en Inf edge.
Vad är QQS förkortad?
IE brukar jag köra på när jag fått gott om gc, brukar bli efter DP och avlsuta med LW.
Men problemet är att köra 3dorans ger 30damage, 300live, 9% SL på kostnad av 1425gc och får tillbaks 50% av värdet när jag säljer, är inte billigare fixa doran, shoe, vampiric scepter i början samt något magic resident?
Jag har kört några game där jag drog 3st dorans rakt av med greaves shoes pga vi bara mosade och han inte ha tid att dra b för vi gick och farmade alla deras minion och rev torn tills de surrender eller snarare alla quitar utom 1 ^^
Men säg så här...
I vilken rangordning builden ska vara?
För just i början så är de viktigaste 4kills eller 2kills 2assist för att kunna få upp sin första core item, är carry svag i början så blir man svag igenom hela spelen.
Så tack för förklaring hur menar den build ska gå efter.
mvh M