2011-07-19, 22:53
Medlem
Glebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejsarn
East klart för min del , Mina vänner kommer nog stanna East (alla är nästan svenska) och kommer bli roligt som fan att trolla sig upp i hög rating för man bara spelar med serber

Kul att ha hög rating eller kul att vara bra?
2011-07-19, 23:07
Medlem
Xiztecs avatar
Fördelarna med West är väl att det kanske blir lite mer prat på engelska än om man väljer East, då blir det nog mest ryska. Aja, återstår att se. Jag antar att dem flesta svenskar väljer East iallafall.
2011-07-19, 23:08
Medlem
bluecheese105s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glebb
En nackdel med West måste ju vara spanjorerna...

.....och tyskarna och fransmännen
2011-07-19, 23:28
Medlem
Jak@ns avatar
Kul att se alla ärelystna människor i denna tråd som helst plötsligt ska glida sig up i high elo bara för servern splittas? Korkat 101. Tror ni seriöst att varenda skillad spelare finns på west eller? Bara för dom inte spelar i sk eller fnatic, aAa eller tsm betyder inte att dom inte existerar. Finns nog rejält med "sleepers" därute.

Nu finns inte elo hell längre, nu kan alla äga allt och det är gratis elo som gäller. Kunde ni inte "carrya" er upp med eran soloq partner på den vanliga servern över 17xx så tror jag knappast ni är capabla till att helt plötsligt göra det hur enkelt som helst och utan ansträning nu heller bara för servern splittas. Men vi får väll se. Lite väl mycket naivt tänkade bara.

2011-07-19, 23:30
Medlem
Glebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluecheese105
.....och tyskarna och fransmännen

Där är jag inte beredd att hålla med. Visst att de håller på sitt språk, men de är ganska bra spelare tycker jag. Överlag.
2011-07-19, 23:49
Medlem
gayfarers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Kul att se alla ärelystna människor i denna tråd som helst plötsligt ska glida sig up i high elo bara för servern splittas? Korkat 101. Tror ni seriöst att varenda skillad spelare finns på west eller? Bara för dom inte spelar i sk eller fnatic, aAa eller tsm betyder inte att dom inte existerar. Finns nog rejält med "sleepers" därute.

Nu finns inte elo hell längre, nu kan alla äga allt och det är gratis elo som gäller. Kunde ni inte "carrya" er upp med eran soloq partner på den vanliga servern över 17xx så tror jag knappast ni är capabla till att helt plötsligt göra det hur enkelt som helst och utan ansträning nu heller bara för servern splittas. Men vi får väll se. Lite väl mycket naivt tänkade bara.

Klokaste någon skrivit på ett tag.
Ska bli intressant hur de blir med serverspliten iaf!
2011-07-20, 00:20
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fumbduck
Tips på två champions som kan carrya ett game till vinst även om ens lag består av idioter? Jag och en polare brukar lira tillsammans men det är ju som att spela på lotteri, allt beror på om man hamnar med ett dugligt team eller ej.

Tryndamere om han inte blir bannad och lyckas få farm är han fan ostoppbar, annars finns mordekaiser som också behöver farm.
2011-07-20, 00:35
Medlem
adolfitlers avatar
När Berlinmuren föll ville de flesta till Väst. Några i digna ideologister skrek dock för Öst och menade att Mother Russias var det enda rätta.

Jag vägrar Ryssland(vi har ju fan krigat med dom för några århundraden sen) och allt annat öststats patrask som slumpas åt oss. De vägrar prata engelska och suger hårt för det mesta.

Väst för högre latency om inte annat!
2011-07-20, 01:07
Medlem
iHenkeds avatar
Hade nyss det sjukaste gamet ever med Alistar. Tredje gången jag kör honom, det håller på i en timme och får en sjukt dålig start pga. en feedad Kennen botlane. Ägde top totalt med min irlmate.

Har typ 3/5 i början pga Kennen men slutar på 14/5/25 <3

AP-Alistar ftw.
2011-07-20, 01:07
Medlem
Glebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfitler
När Berlinmuren föll ville de flesta till Väst. Några i digna ideologister skrek dock för Öst och menade att Mother Russias var det enda rätta.

Jag vägrar Ryssland(vi har ju fan krigat med dom för några århundraden sen) och allt annat öststats patrask som slumpas åt oss. De vägrar prata engelska och suger hårt för det mesta.

Väst för högre latency om inte annat!

Du kommer ju få ungefär samma latency, då det fortfarande är Europa. Dock vet jag inte städerna där allt är placerat.
2011-07-20, 01:35
Bannlyst
West. Även om det kan bli så att många Svenskar spelar på East så vill jag gärna slippa dem yngre. Visst, kommer finnas yngre på West som bara pratar sitt språk, men jag slipper iallafall förstå deras skitsnack.

Sen vet jag inte hur många matcher jag har förlorat pga östfolk som disconnectar i tid och otid.

Sen tror jag de flesta pro spelare kommer spela på West, inte för att jag kommer spela med dem, men det håller ju motivationen vid liv, litegrann iallafall.
2011-07-20, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sadok
Hur ska man spela shen? Ska man ta många minion kills och champions kills eller ska man bara chilla? Ska
Man solo mana eller ska man gå med suport range Ad/ap ? Vilka skills ska man spela i team fights?

Shen är bäst solo top. Då kan han farma utan att ta andras CS, samtidigt som han snabbt kan komma till en fight med sin ulti. Lite som Singed.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in