Är det bara jag som är inne och inte kan göra ett enda piss? Alla knappar är gråa (Unavailable) och när jag kollar min profil så laddar bara skiten i evigheter. Jag var i queue i 1 timme innan jag kom in dessutom...
Både är väldigt starka och passar in i de flesta setups. Mitt tips är att vänta tills en av de är free och testa att spela de för att se ifall de är roliga istället för att ev. slösa 6.3k IP.
Varför skulle det vara en ny säsong om inte allt resettas? Det är som att säga bara för att Malmö vann Allsvenskan 2010 ska de automatiskt vinna 2011 Menar, folk som sitter på 2.4k rating nu kan ju bara cheesa hela säsongen då ^^ Tar ju inte precis en timma å nå den ratingen
E mest sad för att mitt luckystreak på 6 rankade vinster i rad, vilket gav mig 1401 rating (top 20%) inte kommer vara kvar :S Kan iof vara bra, är för rädd för å tappa rating så vågar knappt lira rankat nu
Har spelat 8:a rankade games så kan ju direkt erkänna att det inte är en rating jag borde vara på. Har helt enkelt haft tur och mött idioter