• 1
  • 2
2003-09-06, 00:06
Medlem
waynemarshalls avatar
Inte för att spara på sig eller bete mig väldigt moget men man vill ju inte hamna i en sitts där man haft för många oseriösa tjejer när det är dags att träffa den rätta. Samma gäller ju för många tjejer tycker och ingen vill väll vara sist i ledet. Så hur kan man enkelt kolla om man håller sig inom ramarna?!?

Jag har klurat lite och kommit fram till att om man har sexdebut när man är 14-16år och har 2 nya varje år så är man väll på den gröna sidan va? Så den mycket enkla ekvationen är

Ta din ålder och dra bort 16 eller 14 vilket du tycker passar och multiplicera med 2. Är värdet nära ditt tal är allt grönt. borde det vara olika ekvationer för killar / tjejer???

Har ni några relevanta teorier???
Citera
2003-09-06, 00:09
Medlem
öh, vanligast enligt statistik är att man blir av med oskulden vid 17 års ålder i sverige. men det är ganska vanligt att folk blir det redan vid 15 likaså 19 etc..,ma gö.kjsngljknsdgjn
Citera
2003-09-06, 00:47
Medlem
Azraels avatar
Om det inte är grönt, vad gör man då?
Citera
2003-09-06, 00:58
Medlem
konrad_khans avatar
Fantastiskt ...

att vissa hinner vara inne på detta forum jämt och ständigt men ändå avverka en massa brudar.
Citera
2003-09-06, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waynemarshall
Inte för att spara på sig eller bete mig väldigt moget men man vill ju inte hamna i en sitts där man haft för många oseriösa tjejer när det är dags att träffa den rätta. Samma gäller ju för många tjejer tycker och ingen vill väll vara sist i ledet. Så hur kan man enkelt kolla om man håller sig inom ramarna?!?

Själv tror jag inte på 'den rätte'.

Men jo, det är klart att man tänker på hur många partners man haft. Det blir liksom blasé efter ett tag om det är för många. Vad som är för många eller med vem man har sex med har med moral att göra. Ramen är föränderlig genom åren också..

Jag ryggade bland annat för en 28-årig kille i somras som hade varit på sin systers bästa kompis (som f ö är 19). Vissa rör man bara inte imo..

-Laura
Citera
2003-09-06, 12:47
Medlem
Jaymzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Jag ryggade bland annat för en 28-årig kille i somras som hade varit på sin systers bästa kompis (som f ö är 19). Vissa rör man bara inte imo..

-Laura
"ryggade"?! Prata klarspråk så vi förstår vad som hände...
Citera
2003-09-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaymz
"ryggade"?! Prata klarspråk så vi förstår vad som hände...

Diggade inte moralen och lade honom till last för det. Å ena sidan gör alla sina misstag och startar man något med någon så bör den personen vara ett oskrivet blad, men å andra sidan är jag tveksam inför att ha ett förhållande med någon som inte ens står i närheten av samma moral som jag eftersom det inte skulle fungera i längden.

-Laura
Citera
2003-09-06, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ha! En punkt där vi tycker lika!

Citat:
Men jo, det är klart att man tänker på hur många partners man haft. Det blir liksom blasé efter ett tag om det är för många. Vad som är för många eller med vem man har sex med har med moral att göra. Ramen är föränderlig genom åren också..

-Laura
Äsch, överdrivet moraliskt...
Citera
2003-09-06, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Äsch, överdrivet moraliskt...

Kanske det, men inte sätter jag på min brorsas polare bara 'för att man kan' eller 'för att tillfälle ges' att ha lite kul. Men jo, jag har en viss typ av moral och tycker ofta att beteenden hos andra är pinsamma när det kommer till sådana här saker. Överdriven eller inte, men det är mitt sätt att sålla i min omgivning, även om jag kompromissar ibland.

-Laura
Citera
2003-09-06, 16:59
Medlem
Din Morsas avatar
Citat:

-Laura

Det var säkert äkta kärlek, och då är det ju OK

För så är det, ålder är bara en siffra, kärlek vet inga gränser...blah blah
-Livsvisdom a la Anna Nicole
Citera
2003-09-07, 21:41
Bannlyst
Jag har den filosofin att det är bäst att sätta på så många man kan.
Det är ju faktiskt trevligt med sex.
Citera
2003-09-07, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din Morsa
Det var säkert äkta kärlek, och då är det ju OK

Öh, nej det var bara sex..Så när det kommer till sådant blir jag nog aldrig så billig att jag sätter på brorsans polare.. Slampigt!

-Laura
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in