Jag formaterade om datorn från vista till XP, och nu hackar fönstret när man scrollar ljudet är borta osv. och jag har förstått att jag måste installera drivrutiner till grafikortet men min dator hittar inte vad mitt grafik kort heter.
VersionTracker letar efter uppdateringar till drivrutiner och program. Alltid värt att testa åtminstone. Mjukvaran kan laddas ner här: www.thepiratebay.org / Sök efter VersionTracker Pro 4.1.0.243 (Latest version) + Patch
Då skruvar du upp burken och tittar på grafikkortet! Om du inte har någon aning själv om vad det är när du ser det så plocka ur det och ta 2 snygga och detaljrika bilder på fram och baksida av kortet och hoppas sedan på att någon här kan känna igen det.
SiSoft Sandra brukar väl kunna detektera vilket grafikkort man har? Du kan alltid surfa in på nvidia.com och leta efter verktyget där som söker igenom din dator efter nVidia-kort.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!