• 1
  • 2
2003-09-05, 17:16
Medlem
Någon som vet var hittar jag feta guldfälgar till min Mercedes?
Citera
2003-09-05, 17:21
Medlem
Mihailovics avatar
Guldfälgar är riktigt fult. Köp ett par stilrena silvriga istället om det är blänk du är ute efter.
Citera
2003-09-05, 17:43
Medlem
Mysharrys avatar
De här borde ju få varje blattewannabe att gråta av lycka:
http://www.racerwheel.com/wtdy-1643.html
Citera
2003-09-05, 18:11
Bannlyst
Usch... Guldfälgar ser man lyckligtvis bara i stadens tattarkvarter. Folk i allmänhet verkar ha bättre smak än så.

Tänk Er; guldfälgar på en svart BMW av årsmodell 96, rutorna nerrullade och ljudet av en arabisk sångare som utstöter gutturala läten i bilradion. I bilen sitter en svettig iranier med bakåtslickat hår, solglasögon, gymnastikbrallor, barfota i badtofflor. Har har linne och brösthåret väller ut. En stor guldkedja hänger runt halsen. Bilen har personliga nummerplåtar. Det står HASSAN.

Se där... ett idylliskt ögonblick i Rosengård Centrum.

// Roger P.
Citera
2003-09-05, 19:44
Medlem
Stonecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Usch... Guldfälgar ser man lyckligtvis bara i stadens tattarkvarter. Folk i allmänhet verkar ha bättre smak än så.

Tänk Er; guldfälgar på en svart BMW av årsmodell 96, rutorna nerrullade och ljudet av en arabisk sångare som utstöter gutturala läten i bilradion. I bilen sitter en svettig iranier med bakåtslickat hår, solglasögon, gymnastikbrallor, barfota i badtofflor. Har har linne och brösthåret väller ut. En stor guldkedja hänger runt halsen. Bilen har personliga nummerplåtar. Det står HASSAN.

// Roger P.

HAHAHAHAHahHAHAHAAHAHAHAAAAAA!!!
Eller en solig kväll på Söderhöjden i Jakan!
Citera
2003-09-05, 21:18
Medlem
Citat:

// Roger P.

Ja en nerkörd BMW 316 med märkena borttagna på bakluckan och föraren tror att han är KUNG, och därför ligger han i hasorna på alla andra bilar, blinkar och vill fort fram. När han väl orkat om så pekar han finger åt dom som försörjer honom. Men vaddå han är ju KUNG!!
Citera
2003-09-05, 21:52
Medlem
okej, okej, jag köper silverfälgar istället
Citera
2003-09-05, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manorth
okej, okej, jag köper silverfälgar istället

Ett klokt beslut, min käre Manorth

// Roger P.
Citera
2003-09-06, 13:34
Medlem
hehe.........fy fan! länge sedan jag garvade så mycket!!!!
Citera
2003-09-06, 18:41
Medlem
Öhhh, var i Malmö i dag och blev omkörd av en Hassan i närheten av Möllevången, en vit BMW nyare modell, inga märken men fjuttigt avgasrör så det var säkert en 316i. En kvart senare står samma bil och blockerar körbanan med varningsblinkerna på och innanför står Hassans brorsa Abdulla ben Ali i en röd Mazda 323 och så står dom bredvid bilarna o skrattar o pratar med varandra. Får man göra så? Nej jag har lärt mig att man inte får det men Hassan är ju KUNG så han gör som han vill.

Jahaja vi kanske kom ifrån ämnet litet, Manorth; bra att Du tog förnuftet till fånga och köper silverfärgade fälgar. Det passar i alla lägen
Citera
2003-09-06, 20:22
Medlem
jenas avatar
Citat:

// Roger P.
Kräktes just i papperskorgen...
Citera
2003-09-07, 02:51
Medlem
finkels avatar
Ja du Roger. Tack för det asgarvet!!!!!! Du är nu skyldig mig en ny prilla, då jag svalde hälften o spottade resten över tangentbordet. Tänk att en sann beskrivning kan vara så rolig.mvh Finkel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in