Flashback bygger pepparkakshus!
2009-01-24, 13:21
Medlem
Tjena!
Jag brukar köpa snus i en liten kiosk, dels för att den är billig. men dom har bara rapé, General och Röda lacket.tror ni att man kan fråga han om man kan köpa in en stock ettan till mig? Har nån gjort det?
Citera
2009-01-24, 13:30
Medlem
netshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackanXXX
Tjena!
Jag brukar köpa snus i en liten kiosk, dels för att den är billig. men dom har bara rapé, General och Röda lacket.tror ni att man kan fråga han om man kan köpa in en stock ettan till mig? Har nån gjort det?

Det borde väl inte vara några problem? Bara att fråga, han har ju förmodligen inte ettan i lager eftersom ingen efterfrågar den?
Citera
2009-01-24, 13:51
Medlem
Tackar
Citera
2009-01-24, 16:33
Medlem
Hur fan tänkte du nu? Du undrar vad din lokala kioskägare kommer göra ifall du frågar honom efter en tjänst... Fråga honom istället för att skapa en tråd här ffs. Du har inget att förlora eller hur?

Posthora.
Citera
2009-01-24, 17:43
Medlem
Krids avatar
Om du ska ha stockar så är ett V75 Ställe som säljer helt klart det bästa stället. Kanske inte billigast, men det har garanterat stockar hemma!

Ett tips är att bli "stamkund". Har själv 15% Stamkundrabbat och ytterligare 30kr rabbat per stock för att jag är Supporter i samma fotbollslag
Citera
2009-01-25, 15:24
Medlem
bluemoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackanXXX
Tjena!
herrejävlar!!!

hur dum är du igentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Krid
Om du ska ha stockar så är ett V75 Ställe som säljer helt klart det bästa stället. Kanske inte billigast, men det har garanterat stockar hemma!

Ett tips är att bli "stamkund". Har själv 15% Stamkundrabbat och ytterligare 30kr rabbat per stock för att jag är Supporter i samma fotbollslag
Starta en skryttråd istället va
Citera
2009-01-25, 15:29
Medlem
fettabrydens avatar
haha har ni sett hans tidigare trådar? TS du verkar helt besatt av snus
Citera
2009-01-25, 16:14
Medlem
Ja vet
Citera
2009-01-25, 17:13
Medlem
General i götets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krid
för att jag är Supporter i samma fotbollslag

Då är den stora frågan, Vilket?
Citera
2009-01-25, 18:48
Medlem
antonfs avatar
Herregud! Det är ju en fråga du ska ställa till kioskägaren ifråga, och inte här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in