2003-09-09, 21:49
Medlem
Peculiars avatar
Vadå "auschwitz-ugnen"?
Citera
2003-09-09, 22:37
Medlem
Don.Cs avatar
Förstår inte varför alla ska göra sina egna tolkningar av avatarer allmängiltiga.
Citera
2003-09-09, 23:07
Medlem
Nidstangs avatar
Don.C:

Värderingar stavas med ä. (angående din avatar disclaimer)
...små...små...detaljer jag sätter värde på.
Citera
2003-09-10, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peculiar
Ok, men IDF behandlar debattörer olika beroende på vilka åsikter de har. Jämför mitt fall och det exemplet jag tog tidigare. I mitt tycke är ett "jävla svin" grövre än en "feg usling". Det jag främst vill veta är om IDF:s anklagelser om att mina inlägg är HMF även är den linje som numera gäller på FB? Vore verkligen tacksam om Admin kunde svara på detta.

I så fall kan du skicka ett PM och klaga till IDF. Den enskilda kommentaren "jävla svin" var inte lika grov som ditt alster (och kanske riktad till de som gjorde lego-modellerna), men en sträng moderator kunde ha gett en varning.
Citera
2003-09-11, 00:16
Medlem
Peculiars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
I så fall kan du skicka ett PM och klaga till IDF. Den enskilda kommentaren "jävla svin" var inte lika grov som ditt alster (och kanske riktad till de som gjorde lego-modellerna), men en sträng moderator kunde ha gett en varning.

Jag har PM:at IDF för ett antal dagar sedan. Tråden skapades av mig och inlägget innan "jävla svin" skrevs av mig. Inlägget i sin helhet lät så här:

"seriöst så käms skäms man över att vara människa när man läser ett snt här inlägg. jävla svin."

Jag vet inte om stavfel är en förmildrande omständighet. Men det är ingen tvekan om vem som är det "jävla svinet". Jag anser dessutom att mina åsikter inte ska ses som en försvårande omständighet när moderatorer gör bedömningar, åtminstone på ett forum som detta. I övrigt kan jag bara tillägga att jag hellre är en "patetisk sionist" eller en "feg usling" än ett "jävla svin".

Admin kan låsa den här tråden efter att han ev. kommenterat HMF-anklagelsen.
Citera
2003-09-11, 10:37
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Sander
Peculiars avatar

Ta bort den där auschwitz-ugnen du har som avatar !

Jävligt osmakligt !

Nja..., det vet jag inte. Visst tycker jag det, men då skulle alla börja hata mig bara ännumera.

Erhm, hallå. Varför har Germania en ny nazze avatar nudå. Jag tänker inte säga nått mer om det, eftersom då blir alla nazzar arga och börjar klaga på Mitt klagande 8)

Det står "Bevara den svenska rasen" eller nått... kan ni inte hålla inne med era nazzetankar!!!? Vi vet redan va ni tycker, herregud

---
Jag tycker gargamels avatar är äcklig hehe. Hans namn också
Citera
2003-09-11, 15:55
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Don.C:

Värderingar stavas med ä. (angående din avatar disclaimer)
...små...små...detaljer jag sätter värde på.

hehe..jag vet...jag slarvade ihop den och har inte hunnit/pallat ändra än.
Citera
2003-09-11, 17:21
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Det står "Bevara den svenska rasen" eller nått... kan ni inte hålla inne med era nazzetankar!!!? Vi vet redan va ni tycker, herregud

---
Jag tycker gargamels avatar är äcklig hehe. Hans namn också

Det skulle nog bli ganska tråkigt på FBs forum om alla som har åsikter, vilka inte överenstämmer med dina, skulle "hålla inne" med dem.

Varför bemöter du inte Germania med konstruktiv kritik? Starta en diskussion. Det är just det som är tjusningen med FB, man får möjlighet att diskutera med personer som man i andra fall, förmodligen, inte skulle debbaterat med.

Kan upplysa själv om att jag inte är Nazist, men jag försvarar ALLAS rätt att ha åsikter så länge de håller sig innom FBs och Svenska (?) lagens gränser.
Citera
2003-09-11, 18:11
Medlem
Dennis - Pixels avatar
[quote=Don.C]Det skulle nog bli ganska tråkigt på FBs forum om alla som har åsikter, vilka inte överenstämmer med dina, skulle "hålla inne" med dem.

Varför bemöter du inte Germania med konstruktiv kritik? Starta en diskussion. Det är just det som är tjusningen med FB, man får möjlighet att diskutera med personer som man i andra fall, förmodligen, inte skulle debbaterat med.

[quote]

Din avatar är riktigt snygg nu! Funderar på att byta min, inte nu iaf.

Nja, tänker nog inte starta en diskussion om det hehe. Om nån vill får dom göra det, men jag tänker dock inte.
Citera
2003-09-11, 20:11
Medlem
Germanias avatar
Citat:

Du är på fel forum, här håller man inte inne med sina åsikter.
Citera
2003-09-13, 19:01
Medlem
Precis. Här är det fullt tillåtet att rädda den vita rasen, förneka förintelsen, bojkotta Israel eller vad man nu vill (själv stöder jag ingen av de tankarna). Personangrepp är dock inte tillåtna, eftersom de förstör debatten.

Du blev inte varnad för HMF, Peculiar. Du blev varnad för ditt personangrepp. Flaskhalsens inlägg är lite tvetydigt och gränsfall, upp till IDF att bestämma vad han gör med det. Endast en mycket sträng moderator skulle där ge en varning.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in