Sibyllas kokkorv, om man inte vill äta alla, kan man ha några korvar kvar några dar i öppnad burk? Eller minns jag rätt att det är big no no att spara något i öppnad konserv?
Sibyllas kokkorv, om man inte vill äta alla, kan man ha några korvar kvar några dar i öppnad burk? Eller minns jag rätt att det är big no no att spara något i öppnad konserv?
Nog fan kan du väl pula i dig dom där korvarna, det är väl max fyra stycken i en sån burk?
Om du lägger över i annan burk, så håller dom tills dom luktar Men som sagt big no no att ha öppnad burk i kylskåp då aluminium fälls ut . Smaklig måltid
jag funderade över samma sak för några veckor sen, just av märket sibylla, och jag gjorde som så att jag hällde på vatten i burken, i med lite salt och sen ställde jag in den i kylen, dagen efter skulle jag kokar korven och då var den inte alls god.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!