Senaste dagarna har jag ej kunnat se mina inlägg, fast andra ser dem och komenterar. Snackade just med en polare på telefon som kollade på ett inlägg jag skrivit, fast för mig är det helt borta!
Senaste dagarna har jag ej kunnat se mina inlägg, fast andra ser dem och komenterar. Snackade just med en polare på telefon som kollade på ett inlägg jag skrivit, fast för mig är det helt borta!
Vad beror detta på?
Tar troligen lite tid innan inlägget syns pga hög belastning på forumet. Samma sak gäller pm osv. Men det finns en tråd om forumsbuggar så börja du med att lära dig söka tills vidare.
Om inte det hjälper så tag kontakt med en mod.
Senast redigerad av Bluebeast72 2009-01-23 kl. 18:03.
Kan funka om man raderar tidigaremappen i webbläsaren också...läsaren kan ha sparat undan sidan utan ditt inlägg och envisas med att visa den sidan, fast ditt inlägg borde stå där...
Tar troligen lite tid innan inlägget syns pga hög belastning på forumet. Samma sak gäller pm osv. Men det finns en tråd om forumsbuggar så börja du med att lära dig söka tills vidare.
Om inte det hjälper så tag kontakt med en mod.
Palla söka, lättare att fråga! Du vet, alla har inte 5564 inlägg och kan flashback som inget annat
Den inställningen kommer du behöva ändra på, om du vill fungera på Flashback. Om det är något som inte uppskattas här, så är det en fråga om något som redan har diskuterats och avhjälpts 5564 gånger. Vilket du hade fått reda på genom att söka i fem sekunder eller titta i klistrade trådar...