2009-11-16, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Hade inte gärningsmannen haft ett vid sidan om förhållande med Saras mamma och det hela var en slags hämdreaktion när mamman bröt det förhållande. Så går ryktena i örebro i varje fall
Saras mamma och gm kände varandra, så långt är i varje fall klart. Och Sara hade också träffat honom i mammans lägenhet före mordet.
Citera
2009-11-16, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Hade inte gärningsmannen haft ett vid sidan om förhållande med Saras mamma och det hela var en slags hämdreaktion när mamman bröt det förhållande. Så går ryktena i örebro i varje fall
Citat:
Ursprungligen postat av Klotiris
Saras mamma och gm kände varandra, så långt är i varje fall klart. Och Sara hade också träffat honom i mammans lägenhet före mordet.

Jaha såpass...Detta stämmer ju ganska bra med handlingen i boken också då.
Citera
2009-11-16, 19:25
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Jaha såpass...Detta stämmer ju ganska bra med handlingen i boken också då.

Ja, det tänkte jag också på. Men var det inte bl a detta faktum som föräldrarna gick ut med och menade var någonting som inte stämde med verkligheten, som GW fått att verka som sanning, då han blandade (uppenbarligen) fakta och fiktion i boken?

Eller är detta bekräftat av modern själv?
Citera
2010-06-03, 21:45
Medlem
karlinges avatar
Sitter GM fortfarande inne?
Citera
2010-09-10, 21:03
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Sitter GM fortfarande inne?

Jag har inte hört nåt men det borde han göra, han fick ju livstid, skulle nog ha stått rätt mycket i na om han ansökt om tidsbegränsat straff.
Citera
2011-06-07, 22:42
Medlem
Hette han Ricardo eller Eduardo? Finns det bilder på honom samt var sitter han idag?
Citera
2011-06-08, 08:11
Medlem
Atlantas avatar
http://na.se/nyheter/orebro/1.1233096-nar-det-varsta-har-hant
Citera
2011-06-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carrolajn
Hejsan undrar om nån har nån aning om var man kan få se bild på sara anderssons mördare???Du får gärna skicka pm till mig

Har tyvärr ingen bild men jag var på rättegången så jag har i alla fall en bild på näthinnan. Sydamerikan, som redan konstaterats. Långt hår med hästsvans och väldigt liten (150-160 cm?) och smal.

Visade ingen som helst reaktion när bilderna från brottsplatsen visades. Kan väl säga att efter den delen av rättegången så ville jag inte vara med längre....
Citera
2011-06-09, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkenno1
Har tyvärr ingen bild men jag var på rättegången så jag har i alla fall en bild på näthinnan. Sydamerikan, som redan konstaterats. Långt hår med hästsvans och väldigt liten (150-160 cm?) och smal.

Visade ingen som helst reaktion när bilderna från brottsplatsen visades. Kan väl säga att efter den delen av rättegången så ville jag inte vara med längre....

Var det han som var tvåbarnspappa och bodde i Örebro? Namn ??
Citera
2011-06-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juha

Kommer inte ihåg namnet eller om han hade barn tyvärr. Han bodde i Örebro dock
Citera
2011-06-13, 22:23
Medlem
Hade Sara några syskon?
Citera
2011-06-14, 00:52
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha
Det stämmer, han var ursprungligen fårn El Salvador. Vad han gör idag har jag dock ingen aning om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in