Citat:
Ursprungligen postat av Darklands
Det finns ingen logik i det du säger. Lär dig tänka utan att motsäga dig själv jävla retard.
Med tanke på ditt nick och att du har skrivit svenskar vakna så antar jag att du är "nationell". Om det är så så tycker jag dina åsikter är märkliga då samhället har kriminaliserat många av era åsikter och skulle kriminalisera alla era åsikter om dom bara kunde. Smart att vara för hårdare straff benskalle!

Nu har du återigen skrivit med huvudet uppkört i arslet. Ska ta och förklara detta för dig en gång till och sen ödslar jag ingen mer tid på dig. Jag skrev inte att jag syftade på ett lågnt fängelsestraff, då ett straff på några år räcker mer än väl för att rasera mycket av det jag byggt upp under mitt liv. Jag förlorar hem, bilar, jobb, får förmodligen betala skadestånd(kanske får jag kronofogden på mig p.g.a. det), ja det mesta går åt helvete för mig som är en hederlig medborgare med ett ordnat liv.
Kriminella personer som t.ex gängmedlemmar har oftast inte ordnade liv och de har redan bränt sina broar sedan länge så det gör ingen större skada för dom att bli inlåsta ett par år. Visst de kan inte ägna sig åt sin kriminella verksamhet under tiden i fängelse, men sen när de kommer ut igen så är det bara att köra på igen som inget hade hänt. De har vilat ut och tränat upp sig och knutit nya kontakter och så är de ute på gatorna och begår brott igen och blir därmed både direkt och indirekt en belastning för oss arbetande skattebetalande medborgare.
Så ifall man skärper straffen och låser in dessa parasiter längre i fängelse så slipper vi dom i samhället.
Angående youtube länken som du kommenterar så är det bara ren fakta. Ingeting som skall förtigas.