2009-01-22, 20:52
Medlem
titteloo: Tänkte på det du skrev tidigare "Det är väl inte ens verifierat att denna Malin är rätt tjej. Eller har jag missat nåt?"
Citera
2009-01-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buuluu
titteloo: Tänkte på det du skrev tidigare "Det är väl inte ens verifierat att denna Malin är rätt tjej. Eller har jag missat nåt?"
Nej då, jag såg att du tänkte på det, jag var bara övertydlig.
Citera
2009-01-22, 22:28
Medlem
Knark knark knark... Pundarväsby. VIlket råtthål .
Klassisk mark och bli skjuten på i den kommunen.
Citera
2009-01-22, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatabajen
Knark knark knark... Pundarväsby. VIlket råtthål .
Klassisk mark och bli skjuten på i den kommunen.
OT, men knivar och dödsmisshandel brukar också var poppis på den marken.
Citera
2009-01-22, 23:41
Medlem
Fanjunkarens avatar
Kanske redan dragen men undrar om mördaren tömde hela "magget" i offret? (fniss )

OnT. Väsby är väl välkänt tillhåll för kriminella. Minns flera gånger man varit på Fabben och det uppstått bråk med vakterna där folk varit mkt hotfulla och sagt att dom ska skjutas osv. Tror även en gång vakterna bad oss avlägsna oss från själva platsen efter stängning så fort som möjligt, eftersom en grupp personer troligen skulle komma tillbaks.
Citera
2009-01-23, 00:17
Medlem
Nicke73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren
Kanske redan dragen men undrar om mördaren tömde hela "magget" i offret? (fniss )

OnT. Väsby är väl välkänt tillhåll för kriminella. Minns flera gånger man varit på Fabben och det uppstått bråk med vakterna där folk varit mkt hotfulla och sagt att dom ska skjutas osv. Tror även en gång vakterna bad oss avlägsna oss från själva platsen efter stängning så fort som möjligt, eftersom en grupp personer troligen skulle komma tillbaks.

aj aj vet inte vad ni pratar om
Citera
2009-01-23, 01:04
Medlem
Nicke73s avatar
Allt folk speckulerar om när det gäller fallet e bara goja
Det som hänt e förbannat jävla tragist "sorry för min stavning #
Citera
2009-01-23, 01:06
Medlem
Nicke73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.spencer
Har man sagt A får man säga B.
Tackar för den
Citera
2009-01-23, 01:11
Bannlyst
Min Teori:

Den skjutne mannen var en klassisk råtta som hade blåst en anabol finne på pengar och knark, efter fått sina 43 varningar om att han måste betala tillbaka gick den skjutne mannen beväpnad till finnen och pangade i hans trappuppgång.

Den anabola finnen sa Perkele och fixade en puffra från en vän, sökte upp råtta och sjööööt honom sej i ansiktet.

Kan min teori stämma?
Citera
2009-01-23, 01:24
Medlem
Nicke73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStolthet
Min Teori:

Den skjutne mannen var en klassisk råtta som hade blåst en anabol finne på pengar och knark, efter fått sina 43 varningar om att han måste betala tillbaka gick den skjutne mannen beväpnad till finnen och pangade i hans trappuppgång.

Den anabola finnen sa Perkele och fixade en puffra från en vän, sökte upp råtta och sjööööt honom sej i ansiktet.

Kan min teori stämma?
Nej stämmer inte
Citera
2009-01-23, 01:31
Medlem
Nicke73s avatar
Att han har vart skjuten i ansiktet e så fel Det ska tydligen va ett skott som träffat Tyvärr RIP ..Micke...
Citera
2009-01-23, 02:08
Medlem
crazymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke73
Allt folk speckulerar om när det gäller fallet e bara goja
Det som hänt e förbannat jävla tragist "sorry för min stavning #

Håller med dig, hade han en pojk på två år också? Inte så kul för honom att förlora sin pappa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in