Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-21, 23:25
Bannlyst
jag såg ikväll på aktuell på svensk tv, de finns en svenska organisation terrafem
som finanseras av svenska staten att hjälpa invandrar kvinnor som drabbas av hedersmord ,den här organisation verkligen hjälper invandrar kvinnorna genom att erbjuda knark mediciner, ännu ett exempel vilka alkisar eller svenska narkomaner som arbetar på olika kontor , att få narkotika som medicin de kan dem här invandrar kvinnorna få på gatan inte behöva gå till en organisation, men men man tror man får hjälp, men de här är döds hjälp, att ge kvinnor som är förföljda av hedersmord och ge dem narkotika mediciner, de är DÖDS HJÄLP .

min frågeställning, när ska invandrana förstå att svenskar tycker om att expirementera med invandare och invandrar organer, och min frågeställning till svenskar varför tycker ni om att skada invandrar kvinnor, de här är värre än att våldtäkt att erbjuda droger döds hjälp .
2009-01-21, 23:29
Bannlyst
En länk tack....
Fast denna som alla andra av dina trådar få väl låset.

Undrar när Ts ska få låset?
2009-01-21, 23:30
Medlem
tältpinnes avatar
Jag är helt mållös! Terraferm är såvitt jag vet en organisation som b la har jourtelefon, erbjudet skyddat boende och terapi till utsatta invandrarkvinnor. Jag hade ingen aning om att de inte är ett dugg bättre än den gode doktorn som verkade i Auschwitz-Birkenau.
2009-01-21, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KRISTERLAG
En länk tack....
Fast denna som alla andra av dina trådar få väl låset.

Undrar när Ts ska få låset?

svt.se text tv sid 108

Svårt att granska ideella kvinnojourer
Terrafem anmält för narkotikalangning

Kvinnojouren Terrafem har polis-
anmälts för att ha givit narkotika-
klassade läkemedel till utsatta
kvinnor, uppger SVT:s Aktuellt.

Det är dock extremt svårt att granska
verksamheten hos de ideella kvinno-
jourerna pga en "rättslig gråzon"
anser Socialstyrelsens jurister.

Om ett skyddat boende drivs med till-
stånd av länsstyrelsen har myndighet-
erna rätt att ta del av handlingar
etc. Men ideella kvinnojourer kan
inte kontrolleras på samma sätt,
vilket innebär att det inte finns
någon som har tillsynsansvar.
2009-01-21, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zobban
jag såg ikväll på aktuell på svensk tv, de finns en svenska organisation terrafem
som finanseras av svenska staten att hjälpa invandrar kvinnor som drabbas av hedersmord ,den här organisation verkligen hjälper invandrar kvinnorna genom att erbjuda knark mediciner, ännu ett exempel vilka alkisar eller svenska narkomaner som arbetar på olika kontor , att få narkotika som medicin de kan dem här invandrar kvinnorna få på gatan inte behöva gå till en organisation, men men man tror man får hjälp, men de här är döds hjälp, att ge kvinnor som är förföljda av hedersmord och ge dem narkotika mediciner, de är DÖDS HJÄLP .

min frågeställning, när ska invandrana förstå att svenskar tycker om att expirementera med invandare och invandrar organer, och min frågeställning till svenskar varför tycker ni om att skada invandrar kvinnor, de här är värre än att våldtäkt att erbjuda droger döds hjälp .

Har det inte gått lite för långt för att hjälpa dom om hedersmordet redan utförts?
2009-01-21, 23:38
Medlem
TheMules avatar
Citat:

Din mamma råkade inte få de här narkotika medicinerna när du låg i hennes mage?
2009-01-21, 23:41
Bannlyst
Zobban, du sa väl förut också att svenskar tar invandrares organer, om nån svenne behöver en njure eller ett hjärta så "fel"opererar dom en blatte?

Du är lika korkad som de flesta från ditt folk.
2009-01-21, 23:53
Medlem
Tord_Ywels avatar
Antar att det är bensodiazepiner mot ångest som det handlar om och nej, man kan inte få tag i dom lagligt på gatan hur det än går till i din bananrepublik.
2009-01-21, 23:59
Medlem
Fylleannas avatar
Citat:

http://www.skrivihop.nu/
2009-01-22, 00:11
Medlem
Bimsons avatar
Citat:

Det är inte många av dina trådar som inte blir låsta. Kan det bero på att du förstår lite sämre än de flesta? Med tanke på dina inlägg så blir svaret: Ja!
Det börjar bli tjatigt att hålla på att tramsa med er invandrare. Faktum är att majoriteten av svenskarna inte bryr sig vad ni anser om saker utan just nu koncentrerar vi oss på att återställa vårt vackra land till det skick det var innan vi tog hit invandrare. Jag är inte rasist men jag inser att invandringen har förstört för jättemånga och det kan inte fortsätta på detta sätt. Du är ett bra exempel på dålig invandring. Du må vara ett troll, men du bevisar ändå poängen med mina argument.
2009-01-22, 00:18
Medlem
Zobban är ett troll.

Så dum kan ingen vara, inte ens den mest inavlade blatte...eller?
2009-01-22, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimson
Det är inte många av dina trådar som inte blir låsta. Kan det bero på att du förstår lite sämre än de flesta? Med tanke på dina inlägg så blir svaret: Ja!
Det börjar bli tjatigt att hålla på att tramsa med er invandrare. Faktum är att majoriteten av svenskarna inte bryr sig vad ni anser om saker utan just nu koncentrerar vi oss på att återställa vårt vackra land till det skick det var innan vi tog hit invandrare. Jag är inte rasist men jag inser att invandringen har förstört för jättemånga och det kan inte fortsätta på detta sätt. Du är ett bra exempel på dålig invandring. Du må vara ett troll, men du bevisar ändå poängen med mina argument.

jaavisst mina trådar blir låsta vi vet väl vem är moderatorer här, du tycker de är tjatigt NI skriver dagligen hundra trådar här om hedersmord . nej jag vet att majoriteten av svenskarna inte bryr sig, de är svenskar som finanserar såna organisationer och svenskar som arbetar där och styr där .

jaavisst du är inte rasist du är en sån typisk svensk kille som tycker inte om invandrare. du är ett bra exempel och du visar med dina arumentation att majoriteten av svenskar stödjer såna organisationer som erbjuder ger invandrar kvinnor döds hjälp genom droger.

jag är troll, jag trollar dribblar dig i dina argumentationer, sammt visar hur svenska organisationer driver med kvinnor som är i behov av hjälp.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in