Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-22, 00:31
Medlem
blue_no1s avatar
hahahaha.....detta verar ju vara en fin lösning på roblemet ju....myyyycket mediciner ska dessa staaaackare ha ! -på skattepengar i vanlig ordning....
2009-01-22, 02:07
Bannlyst
Fråga till Zobban: Kolla ifall inte mod kan skicka denna tråden till Konspirationer, medicin, papperskorgen eller vad som helst...

Förresten, vad är det för mediciner invandrartjejerna fått? PCP? Novolex? Cipramil? Alvedon? Arsenik?
2009-01-22, 02:32
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobban
svt.se text tv sid 108

Svårt att granska ideella kvinnojourer
Terrafem anmält för narkotikalangning

Kvinnojouren Terrafem har polis-
anmälts för att ha givit narkotika-
klassade läkemedel till utsatta
kvinnor, uppger SVT:s Aktuellt.

Det är dock extremt svårt att granska
verksamheten hos de ideella kvinno-
jourerna pga en "rättslig gråzon"
anser Socialstyrelsens jurister.

Om ett skyddat boende drivs med till-
stånd av länsstyrelsen har myndighet-
erna rätt att ta del av handlingar
etc. Men ideella kvinnojourer kan
inte kontrolleras på samma sätt,
vilket innebär att det inte finns
någon som har tillsynsansvar.

Grattis Zobban!

För första gången har du faktiskt rätt i dina anklagelser. Detta är fruktansvärt och skandalöst. Tyvärr finns det i västvärlden en tilltro till såväl psykofarmaka som benzodiasepiner (lugnande/smärtstillande). Detta orsakar fruktansvärda skador på såväl svenskar som invandrare. Kolla runt på drogforumet så förstår du vad jag menar.

Så, återigen grattis för att du nu slagit huvudet på spiken. Jag antar att det gamla talesättet stämmer. "Även en blind höna kan hitta ett korn".
2009-01-22, 06:41
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
jag såg ikväll på aktuell på svensk tv, de finns en svenska organisation terrafem
som finanseras av svenska staten att hjälpa invandrar kvinnor som drabbas av hedersmord ,den här organisation verkligen hjälper invandrar kvinnorna genom att erbjuda knark mediciner, ännu ett exempel vilka alkisar eller svenska narkomaner som arbetar på olika kontor , att få narkotika som medicin de kan dem här invandrar kvinnorna få på gatan inte behöva gå till en organisation, men men man tror man får hjälp, men de här är döds hjälp, att ge kvinnor som är förföljda av hedersmord och ge dem narkotika mediciner, de är DÖDS HJÄLP .

min frågeställning, när ska invandrana förstå att svenskar tycker om att expirementera med invandare och invandrar organer, och min frågeställning till svenskar varför tycker ni om att skada invandrar kvinnor, de här är värre än att våldtäkt att erbjuda droger döds hjälp .

Det du måste inse zobban, är att kvinnan är nyckeln till invandrarens reproduktion. Stark medicinering är en bra metod att komma åt dessa...

Du lider inte av paranoida vanföreställningar utan alla svenskar är egentligen ute efter att göra dig illa. Det verkar som om vi inte lyckas dölja det speciellt väl. Du är oss på spåren, din listige räv!

Det är nu av yttersta vikt av vi tystar zobban innan han avslöjar detta för alla invandrare!
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2009-01-22 kl. 06:45.
2009-01-22, 08:44
Medlem
Citat:
jag såg ikväll på aktuell på svensk tv, de finns en svenska organisation terrafem
som finanseras av svenska staten att hjälpa invandrar kvinnor som drabbas av hedersmord ,den här organisation verkligen hjälper invandrar kvinnorna genom att erbjuda knark mediciner, ännu ett exempel vilka alkisar eller svenska narkomaner som arbetar på olika kontor , att få narkotika som medicin de kan dem här invandrar kvinnorna få på gatan inte behöva gå till en organisation, men men man tror man får hjälp, men de här är döds hjälp, att ge kvinnor som är förföljda av hedersmord och ge dem narkotika mediciner, de är DÖDS HJÄLP .

min frågeställning, när ska invandrana förstå att svenskar tycker om att expirementera med invandare och invandrar organer, och min frågeställning till svenskar varför tycker ni om att skada invandrar kvinnor, de här är värre än att våldtäkt att erbjuda droger döds hjälp .

lol zobban det är knappt man förstår vad du försöker säga, gå om grundskolan är du snäll.
Men att du fått i dig narkotika, det märks
2009-01-22, 09:04
Medlem
Golonkas avatar
Yo, Zobbann-manneeeen! Har du inte tänkt på anledningen till varför de här stackars invandrarkvinnorna hamnar i klorna på ariska organhandlare och distributörer av dödsknark? Det finns väl en ANLEDNING till varför de infinner sig på de här Mengele-klinikerna? Utsträcks dina omsorger om invandrarkvinnorna även till att omfatta dem som offer för hedersknyfflar från mindervärdiga sociokulturella sammanhang?

Jag hoppas det!

Sedan kan väl inte jag se något större fel i att dessa stackars hunsade, misshandlade och förtryckta kvinnor får uppleva LITE jävla lycka i sina miserabla liv som bidragskossor -även om den är kemisk!
2009-01-22, 09:27
Medlem
Spoke_islands avatar
Zobban ditt troll, du lyckades inte särskilt bra på SFI. Men bortsett från det. Kulturberikande macomän från högkulturerna i Mellanöstern ska tacka för att nån pumpar i deras kärringar sedativ och psykofarmaka. De blir ju lugna och medgörliga och finner sig bättre tillrätta med att deras raketforskare till män tar hand om ruljansen i familjelivet. Du måste hålla med mig!
2009-01-22, 09:50
Medlem
biillyboys avatar
Citat:

dödshjälp invandrakvinnor narkotikamediciner knarkmediciner invandraorgan
2009-01-22, 09:56
Medlem
237s avatar
Citat:

Stäng av denna människan redan väl?
2009-01-22, 09:59
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

dribblar dig i dina argumentationer, sammt visar hur svenska organisationer driver med kvinnor som är i behov av hjälp.

Du dribblar verkligen bort mig, jag fattar fan inte vad du menar. Det är en sak att skriva dåligt, det är en helt annan att skriva som en dyslektiker på amfetamin.

Har jag förstått dig rätt:

Svenskar tar svartskallarnas organ?
Svenskar dödar svartskalle-kvinnor med droger?
Eller driver vi bara med dem, ger dem lite tjack för skojs skull?
2009-01-22, 10:38
Medlem
dempa69s avatar
Ja du zobban. Visst är vi svenskar hemska människor.
Antar att du kollade upp organisationen först för att kolla vilka som är ansvariga!
Inte???
Okey här kommer namnen på "Svenskarna" som är huvudansvariga för organisationen.
Ordförande
Debbie Nujén
Vice ordförande
Ester Barinaga
Kassör
Sahar Ardabili
Länk: http://www.terrafem.org/start.asp?pagecode=0102
2009-01-22, 10:42
Medlem
A-Hs avatar
Vad är det du vill diskutera egentligen? Totalt förvirrad rappakalja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in