Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Mja. För det första är knark gott. För det andra så skiter nog Stickan fullständigt i "knarkets alla offer". Vad det handlade om var att han själv skulle framställas i negativ dager i Nöjesguiden, som gjort ett hemma-hos reportage i Larssons tämligen sunkiga kvart. Tidningens vinkel var att den geniala författaren numera var mer som en vanlig pundare, vilket skulle illustreras med bilder inifrån lägenheten.
Detta skulle drabba en av de få saker som Stickan bryr sig om, nämligen honom själv, och med svepskälet att artikeln skulle kunna "romantisera" drogbruk, så övertalade han Nöjesguiden att ändra sitt upplägg.
Tror inte han annars skulle ha något emot att hålla en halvtimmes anförande i SVT om hur härligt det kan vara med t ex amfetamin.
"Vi får väl se hur vi löser det här... Fittis."
- F.G
Efter att ha sett Stig Larssons framträdande i Babel den 3 november så kan jag bara konstatera att du hade rätt hela vägen. Gubben är alltså inte bara en äcklig trashpundare, han är en hycklande jävla lögnhals också.
Äckliga jävla knarkare. Ser jag honom på Hulvéns någon gång så ska jag gå fram och fråga om han säljer till småbarn. Vilket han säkert gör. Jag menar, hur fan ska ett socfall som han annars försörja sig? Toalettavsugningarna på T-centralen lär väl knappast inbringa särskilt mycket...
Citat:
Ursprungligen postat av utter
kvartersbutiken
Känner en tjej som jobbat där och gubben var inte direkt poppis hos den kvinnliga delen av personalen. Han gick under öknamnet "slemmo" och var känd för att lukta väldigt illa.