tjena rykten går i stockholm om en uppgörelse i tensa för några veckor sen, någon av juggarna ska ha blivit huggen av tio pers, grabbarna sägs va organiserad, vilka handlr det om?= har de me kartellen göra?
detta hände inne i tensta centrum
jag har fått flera historier, hela västerort pratar
hittade ingen källa
peace
De enda google-varorna jag hittar är gängbråk och polisiära bråk. Ingenting som tyder på en riktig uppgörelse.
Citat:
Bråk mellan ungdomsgäng i Tensta
Det har varit oroligt i Tensta i Västra Stockholm under natten. Stora ungdomsgäng har kastat sten, bensinbomber och skjutit raketer på poliser, ordningsvakter och brandkår. Vid sextiden på morgonen hindrades en ambulans från att hjälpa en ung man som skadats i ett bråk mellan två ungdomsgäng.
bor i och försig i söderort men har ändå hört om det, men vet inget.
Btw: har hört ryckten om att det pågår ett bråk mellan ett gäng i Tensta och ett gäng i Skarpnäck, lär ju bli en uppgörelse
Jag har inte heller hittat. Men det r inte det. de här e vuxna 25 åringar kanske fick ja höra.
Det kan inte vara något av de sista som nämndes i min quote? Ungdomar klassar jag som upp till 25.
Citat:
Bråk mellan ungdomsgäng i Tensta
Det har varit oroligt i Tensta i Västra Stockholm under natten. Stora ungdomsgäng har kastat sten, bensinbomber och skjutit raketer på poliser, ordningsvakter och brandkår. Vid sextiden på morgonen hindrades en ambulans från att hjälpa en ung man som skadats i ett bråk mellan två ungdomsgäng.
Att hela västerort e väll att överdriva,jag bor fan där känner en del folk,ingen som snackar nått om de.och dom där kartellen kan väll lägga ner börjar blir jävligt trött på at höra dom och andra snacka om hur jävla farliga och coola dom är
Att hela västerort e väll att överdriva,jag bor fan där känner en del folk,ingen som snackar nått om de.och dom där kartellen kan väll lägga ner börjar blir jävligt trött på at höra dom och andra snacka om hur jävla farliga och coola dom är
Kanske DU är mannen som tvingar dom att lägga ner?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!