• 1
  • 2
2003-09-03, 13:21
Medlem
Dawnriders avatar
Varfr har tjejer ett s mycket strre behov att snacka skit och nedvrdera killen offentligt n killar har? Efter att gjort slut med den senaste partnern/ligget?

Jag har varit med om S mnga tjejer som dissat sin ex.. nstan aldrig hnt mig nr det gller killar, mjligen att de undvikit denne .. eller varit lite smsura.. men aldrig tagit upp alla fula detaljer och verkligen sprida det + lgner till alla de mter med hgljudd rst?
Citera
2003-09-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
Varfr har tjejer ett s mycket strre behov att snacka skit och nedvrdera killen offentligt n killar har? Efter att gjort slut med den senaste partnern/ligget?

Jag har varit med om S mnga tjejer som dissat sin ex.. nstan aldrig hnt mig nr det gller killar, mjligen att de undvikit denne .. eller varit lite smsura.. men aldrig tagit upp alla fula detaljer och verkligen sprida det + lgner till alla de mter med hgljudd rst?

Jag tror att det kommer av att tjejer r bttre p att prata om sina knslor och f utlopp fr dem nr de r srade, eftersom det r mer "accepterat". Som exempel kan nmnas att det r mer okej (ls: socialt accepterat) fr tjejer att grta n fr killar att gra det. Faktum kvarstr att knslor vill ut. Sedan hur man gr det r vl en mognads- och vrderingssak.

Som ni alla vet r det den som r mest hgljudd som fr uppmrksamheten, allts de tjejer som dissar sina ex - inte de tjejer som hanterar det 'bttre' och kanske pratar av sig bara hos sina vnner.

-Laura
Citera
2003-09-03, 15:39
Medlem
Asterixs avatar
Jag tror inte att tjejer har strre behov att nedvrdera och underminera, n killar. Vi gr det bara p olika stt. En bild sger mer n 1000 ord.
Citera
2003-09-03, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asterix
Jag tror inte att tjejer har strre behov att nedvrdera och underminera, n killar. Vi gr det bara p olika stt. En bild sger mer n 1000 ord.

Avslja inte vra hmndmetoder..
Citera
2003-09-04, 00:14
Medlem
TomBombadills avatar
Behver jag ppeka igen? Tjejer r onda
Citera
2003-09-04, 00:43
Medlem
Hr finns det tydligen inte s mnga som r intresserade att diskutera mnet p riktigt tyvrr.

-Laura
Citera
2003-09-04, 01:10
Bannlyst
Inte det, men

Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider

Just det har jag faktiskt aldrig varit med om. Dremot har de varit absolut otrevligt avvisande och inte velat ge mig en andra chans. :mad:
Citera
2003-09-04, 01:12
Medlem
TomBombadills avatar
Tjejer brukar ha en frmga att dra till den dr "han hade en jtte liten kuk" efter att frhllandet har kraschat.. Tjejer vet ju verkligen vart dom ska stta in stten fr att det ska vara som allra mest srande..
Citera
2003-09-04, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Tjejer brukar ha en frmga att dra till den dr "han hade en jtte liten kuk" efter att frhllandet har kraschat.. Tjejer vet ju verkligen vart dom ska stta in stten fr att det ska vara som allra mest srande..

Det dr r ju en klyscha - oavsett hur det ligger till i verkligeheten - ocg r drfr inget att ta t sig av, det borde du vl veta? Det r samma sak som killar som sger om en tjej att hon r tjock efter att det tagit slut? = BS.

-Laura
Citera
2003-09-04, 21:30
Medlem
Pontiphexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Det dr r ju en klyscha - oavsett hur det ligger till i verkligeheten - ocg r drfr inget att ta t sig av, det borde du vl veta? Det r samma sak som killar som sger om en tjej att hon r tjock efter att det tagit slut? = BS.

-Laura

Nja, det r vl knappast lika. En tjej ser man ju om hon r tjock eller inte tmligen snabbt. Men du kanske r vldigt bra p att gissa storleken hos killar
Citera
2003-09-04, 21:49
Medlem
Skre Sammys avatar
Min gissning r att det beror p hur det tar slut, jag och mitt ex ringer varandra och s...

Sen finns det de som sger att ballen r som strst nr man har ett frhllande och den minsta i vrlden nr det tar slut... Vad sger ni om det tjejer? Stmmer det?
Citera
2003-09-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Min gissning r att det beror p hur det tar slut, jag och mitt ex ringer varandra och s...

Sen finns det de som sger att ballen r som strst nr man har ett frhllande och den minsta i vrlden nr det tar slut... Vad sger ni om det tjejer? Stmmer det?

Nix. Jag skulle aldrig sjunka s lgt. Dremot kan jag sga andra saker, fast mest till mina nrmaste. Om jag varit besviken s lr jag tala om det fr nsta kille ocks, men mer som en vdjan att han inte skall gra samma misstag om han nu vrdestter mig.

-Laura
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in