2009-01-20, 00:10
Bannlyst
Jag har länge gått och suktat efter en lösfitta eller gummistjärt, men sansat mig och känt den djupaste skam. Tanken på någon karl som ligger i sängen och onanerar med hjälp av en gummifitta på staken är om än mer grotesk än tanken på samma karl som knullar en uppblåsbar docka - det är rent av essensen av ensamhet och galenskap! Man tänker sig någon som dansar med skyltdockor om natten i skumma industrilokaler.

Men.. vibrerande penisar är ok! Sådana man ska gnugga fittan med - de är väldigt accepterade!

Där lösfittan är tecken på att någon är mentalsjuk och nästintill misstänkt seriemördare, är massagestaven varje chic storstadskvinnas "lilla hemlighet", och det är lite busroligt och crazy med tjejer som fnittrar om massagestravar i sex & the city och dricker kanellatte till. Thihi. Lite oskyldigt. Fräscht och med en känsla av Lindex och tidningen Amelia

..Lösfittan däremot, den bär med sig en sorgsen doft av inavel, instängd gubbsvett och bubblande sjuka hormoner hos en transvestitisk analvåldtäktsman som antastar kvinnor på tunnelbanan, runkar till porr 10 timmar om dygnet och hatar sin döda mor

Vad beror detta på? Varför köper man löskukar till och med i Ellos, men inte lösfittor? Är det den feministkommunistiska pk-konspirationen som ligger bakom?
Senast redigerad av skinnG0ggE 2009-01-20 kl. 00:13.
Citera
2009-01-20, 00:14
Medlem
Askess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinnG0ggE
Jag har länge gått och suktat efter en lösfitta eller gummistjärt, men sansat mig och känt den djupaste skam. Tanken på någon karl som ligger i sängen och onanerar med hjälp av en gummifitta på staken är om än mer grotesk än tanken på samma karl som knullar en uppblåsbar docka - det är rent av essensen av ensamhet och galenskap! Man tänker sig någon som dansar med skyltdockor om natten i skumma industrilokaler.

Men.. vibrerande penisar är ok! Sådana man ska gnugga fittan med - de är väldigt accepterade!

Där lösfittan är tecken på att någon är mentalsjuk och nästintill misstänkt seriemördare, är massagestaven varje chic storstadskvinnas "lilla hemlighet", och det är lite busroligt och crazy med tjejer som fnittrar om massagestravar i sex & the city och dricker kanellatte till. Thihi. Lite oskyldigt. Fräscht och med en känsla av Lindex och tidningen Amelia

..Lösfittan däremot, den bär med sig en sorgsen doft av inavel, instängd gubbsvett och bubblande sjuka hormoner hos en transvestitisk analvåldtäktsman som antastar kvinnor på tunnelbanan, runkar till porr 10 timmar om dygnet och hatar sin döda mor

Vad beror detta på? Varför köper man löskukar till och med i Ellos, men inte lösfittor? Är det den feministkommunistiska pk-konspirationen som ligger bakom?

Haha!! Det roligaste inlägget jag läst sen jag startade detta konto, klockrent. Ja fy fan, könsdiskriminering säger jag bara!!
Citera
2009-01-20, 00:16
Medlem
Roseniuss avatar
"Kvinnans är befriad lust, mannens är skamlig nöd."
Berglin, om synen på onani
Citera
2009-01-20, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenius
Janne vet vad han pratar om. Mest träffsäkra meningen på länge.
Citera
2009-01-20, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenius

Det var mycket fint formulerat.

OT:
Det har numera blivit tradition i min umgängeskrets att ge en lösfitta till en nyfylld 18-åring
Citera
2009-01-20, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Det har numera blivit tradition i min umgängeskrets att ge en lösfitta till en nyfylld 18-åring

Jag tycker det är en fin gest.
Finns inget så stort som en grabb som just blivit man
Moppemustaschen är fjunig och len och kuken står
dygnet runt. Vad passar då så bra som en lösfitta??!
Citera
2009-01-20, 00:32
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Jag tycker det är en fin gest.
Finns inget så stort som en grabb som just blivit man
Moppemustaschen är fjunig och len och kuken står
dygnet runt. Vad passar då så bra som en lösfitta??!

Miss Softie? Makaroner och termos?
Citera
2009-01-20, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Miss Softie? Makaroner och termos?

Miss softie är väl att kategorisera som en "lösfitta" väl?
Dock är den lite fegt formgiven.

Termos är bra dock. Nåt grabben kan ha nytta av både i sängen och på jaktpasset
Citera
2009-01-20, 01:56
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Miss softie är väl att kategorisera som en "lösfitta" väl?
Dock är den lite fegt formgiven.

Termos är bra dock. Nåt grabben kan ha nytta av både i sängen och på jaktpasset
Vill man verkligen knulla något som man senare ska dricka ur?

Jag skulle då inte göra det.

Lite av skillnaden mellan mäns och kvinnors bruk av sexleksaker ligger kanske i "manligheten"; en kille ska ju kunna hitta sig ett ligg när han än vill medans det är okej för kvinnor att sitta hemma och ta han om sig själva.
Dock ser man ju en hel del leksaker även för män på olika siter på internet, även om utbudet fortfarande är relativt litet.
Citera
2009-01-20, 02:52
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:

hahaha så kan man inte tänka samma skit egentligen, dildo eller lösfitta, hur fan kan det inte vara samma sak? bara för lösfittan är lite nyare njaah...
Citera
2009-01-20, 05:03
Medlem
GN'Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Lite av skillnaden mellan mäns och kvinnors bruk av sexleksaker ligger kanske i "manligheten"; en kille ska ju kunna hitta sig ett ligg när han än vill medans det är okej för kvinnor att sitta hemma och ta han om sig själva.
Nja det håller iaf inte jag med om, det är ju inte så att mannen blir mindre manlig för att han köper en lösmus utan snarare att han bara är äcklig och ett porrfreak.

Jag läste en artikel om just samma ämne för ngn månad sen, då tyckte folk att utbudet på apotek riktade sig till kvinnor men inte till män.
Citera
2009-01-20, 11:51
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GN'R
Nja det håller iaf inte jag med om, det är ju inte så att mannen blir mindre manlig för att han köper en lösmus utan snarare att han bara är äcklig och ett porrfreak.

Jag läste en artikel om just samma ämne för ngn månad sen, då tyckte folk att utbudet på apotek riktade sig till kvinnor men inte till män.
vafan ska det vara så för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in