2009-01-19, 00:42
Avslutad
Vilka trådar har ni som favoriter eller anser är mest lärorika? Syftar på allt möjligt, allt från människan till kaffebönor.
2009-01-19, 00:46
Medlem
Kenty-59s avatar
Fordon, krim och I/I är väl dom forumsdelar jag spenderar mest tid i, dels för att dom är intressanta och även för att man kan få upplysa folk om vart det här landet är på väg..
2009-01-19, 00:51
Medlem
b0gfettos avatar
I&I om du gillar att runka till texter om "kamelknullare" och "pedofildyrkare", Graffiti om du gillar det "klottrarjävlarna" gör, Drogforumet om du vill se hur "knarkarjävlarna" försöker hitta droger på nätet, PU om du gillar "albantrollen", Flashback om du gillar "tekniknördar" som gnäller över att en knapp saknas på forumet, Familjeforumet om du gillar "gnälliga föräldrar med ungjävlar" osv osv.

Klicka på Nya inlägg så ser du helt enkelt om nåt roligt kommer upp.
2009-01-19, 01:17
Medlem
Cotillions avatar
trådar och trådar religions forumet är helt ok
2009-01-19, 02:31
Medlem
rotten_88s avatar
Jag gillar att läsa i filosofiforumet, där postas många intressanta inlägg.

b0gfetto: Du glömde PI och sd!
2009-01-19, 07:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
I&I om du gillar att runka till texter om "kamelknullare" och "pedofildyrkare", Graffiti om du gillar det "klottrarjävlarna" gör, Drogforumet om du vill se hur "knarkarjävlarna" försöker hitta droger på nätet, PU om du gillar "albantrollen", Flashback om du gillar "tekniknördar" som gnäller över att en knapp saknas på forumet, Familjeforumet om du gillar "gnälliga föräldrar med ungjävlar" osv osv.

Klicka på Nya inlägg så ser du helt enkelt om nåt roligt kommer upp.
Du glömde "med bidrag i bajsbrun blick".
2009-01-19, 11:08
Medlem
I&I om jag känner för att läsa om hur de sämre ställda i detta landet har det. Annars gillar jag pokerforumet. Inte för att det är speciellt givande men det är trevligt
2009-01-19, 13:14
Medlem
Oddballs avatar
'Papperskorgen' är väldigt lärorik i många avseenden...
2009-01-19, 13:16
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmerhi
I&I om jag känner för att läsa om hur de sämre ställda i detta landet har det. Annars gillar jag pokerforumet. Inte för att det är speciellt givande men det är trevligt
Sämre ställda..??
Tycker invandrarna behandlas som Sveriges nya överklass..
2009-01-19, 13:23
Medlem
BlueStars avatar
Mest lärorika för mig är i princip samtliga delfora inom Vetenskap & humaniora, i synnerhet Natur, miljö och klimat samt Fysik, matematik och teknologi. Detta då jag själv är nästan helt rudis på de ämnena kan jag lära mig en hel del genom att läsa inläggen där.
2009-01-19, 15:30
Medlem
Fysik, Matematik och Teknologi är lärorikt, och det finns flera riktigt kunniga personer där.
2009-01-19, 15:39
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroiskAnanas
Fysik, Matematik och Teknologi är lärorikt, och det finns flera riktigt kunniga personer där.

Det och ekonomiforumet är de forum som jag tror rent generellt håller högst standard.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in