Fordon, krim och I/I är väl dom forumsdelar jag spenderar mest tid i, dels för att dom är intressanta och även för att man kan få upplysa folk om vart det här landet är på väg..
I&I om du gillar att runka till texter om "kamelknullare" och "pedofildyrkare", Graffiti om du gillar det "klottrarjävlarna" gör, Drogforumet om du vill se hur "knarkarjävlarna" försöker hitta droger på nätet, PU om du gillar "albantrollen", Flashback om du gillar "tekniknördar" som gnäller över att en knapp saknas på forumet, Familjeforumet om du gillar "gnälliga föräldrar med ungjävlar" osv osv.
Klicka på Nya inlägg så ser du helt enkelt om nåt roligt kommer upp.
I&I om du gillar att runka till texter om "kamelknullare" och "pedofildyrkare", Graffiti om du gillar det "klottrarjävlarna" gör, Drogforumet om du vill se hur "knarkarjävlarna" försöker hitta droger på nätet, PU om du gillar "albantrollen", Flashback om du gillar "tekniknördar" som gnäller över att en knapp saknas på forumet, Familjeforumet om du gillar "gnälliga föräldrar med ungjävlar" osv osv.
Klicka på Nya inlägg så ser du helt enkelt om nåt roligt kommer upp.
I&I om jag känner för att läsa om hur de sämre ställda i detta landet har det. Annars gillar jag pokerforumet. Inte för att det är speciellt givande men det är trevligt
I&I om jag känner för att läsa om hur de sämre ställda i detta landet har det. Annars gillar jag pokerforumet. Inte för att det är speciellt givande men det är trevligt
Sämre ställda..??
Tycker invandrarna behandlas som Sveriges nya överklass..
Mest lärorika för mig är i princip samtliga delfora inom Vetenskap & humaniora, i synnerhet Natur, miljö och klimat samt Fysik, matematik och teknologi. Detta då jag själv är nästan helt rudis på de ämnena kan jag lära mig en hel del genom att läsa inläggen där.