2009-01-19, 17:31
Medlem
allt utom hårdvaruforumet............ där är det bara idioter.
2009-01-19, 21:39
Medlem
Tomorrow Knowss avatar
Drogforumen, mycket info, särskilt förstahandsinformation som antagligen inte är lätt att hitta.

Vapen & Militär, där kan man lära sig rätt mycket. Det finns även ett rätt starkt historiskt intresse där också.

Träning, en jävla bra den av flashback

Censur & Yttrandefrihet samt Media är bra för att få intryck om media o.dyl.

Skvaller är nog nästan så dåligt så det blir bra. Massvis med folk som försöker luska fram skit.

Arbetsliv är ett jävla nyttigt forum att följa.

Politkforumen är rätt ok också.

Min favorit måste nog dock bli Övrigt för man kan hitta allt möjligt där.

Till sist vill jag nominera Filosofi till forumet med lägst nivå här på fb. Jag hoppas de spelar dumma i det där forumet.
2009-01-19, 21:46
Moderator
oilslicks avatar
Drogakuten läser jag ofta.
Tycker nästan att småttingarna i skolan skulle läsa forumet så dom får se drogernas baksida innan dom ger sig ut i vida världen och testar, och inte bara hur "häftigt" det är.
Mycket lärorikt.
2009-01-19, 22:17
Medlem
Amazingthings avatar
Bildhanteringsforumet och musik forat är rätt så intressanta. Även graffiti forumet.
2009-01-19, 23:07
Bannlyst
"*insert valfritt nick* är ny moderator"-trådarna brukar vara spännande..

Nya inlägg och allt i allo men hamnar ofta i krimforat, varningar&bannlysningar och skvaller..
2009-01-20, 00:02
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag besöker alltid I&I, NS, fascism och nationalistiska ideologier, PI, religion, FB och LB.
2009-01-20, 00:32
Moderator
Popesizes avatar
Allt handlar väl om vilket intresse man har. Själv så upplever jag serieforat som hyfsat lärorikt. Finns nästan alltid någon som kan svara på en och annan fråga om olika figurer. En av de mer intressanta trådarna där, enligt mig, var kraftmätningstråden mellan olika superhjältar.

Sen så ser jag även Matforat som lärorikt, men framför allt inspirerande!

De forum jag ser som minst lärorika är Modeller och Papparazzibilder och porrforat. -Men de är jävligt trevliga att besöka
2009-01-20, 00:43
Medlem
b0gfettos avatar
Försöker att vara mer seriös nu, färre öl i magen:

Jag har alltid varit intresserad av subkulturer, oavsett om det är något jag håller på med själv så är det roligt att lära sig hur folk beskriver sina upplevelser och varför dom gör deras grej, dessutom så är det alltid roligt att lära sig nya saker.
Känner flera NS-aktivister, AFA, graffitimålare, invandrare, djurrättare, knarkare, egna företagare, huliganer osv osv. Ju mer man vet desto mer är det att lära.

Jag diskuterar hellre i NS-forumet eftersom det är mer ordnat (som det ska vara! \o) än t.ex. I&I som har förstörts och är omöjligt att diskutera i numer.
2009-01-20, 04:47
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Den här tråden var rätt lärorik. Jag hade ingen aning om att det fanns ett serieforum. Det måste kollas in.
2009-01-20, 18:51
Medlem
El Zorros avatar
LB-tråd

*låst*

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto