• 1
  • 2
2009-01-18, 01:05
Medlem
billblazzs avatar
Har till min fasa märkt att jag börjar tappa mitt hår, suger verkligen, såg på nätet att det finns något som heter hårersättning

http://www.advancedhairstudio.com/closeInspection.asp

man sätter alltså fast en peruk (med äkta hår) på skalpen och intergrerar det med ens egna hår, man sätter fast en här hårersättningen genom att limma fast den på huvudet, sen får man gå dit var 5 vecka och ta av och tvätta den och sätta fast den igen. På bilderna jag kollat på så ser det ju riktigt bra ut.

Min fråga till er tjejer är hur skulle ni reagerar om ni dejtade en kille som ni tyckte hade riktigt snygg frisyr och fint hår, men sedan visade det sig att håret inte är äkta? skulle ni inte bry er efter som det såg snyggt ut, eller skulle ni tycka att det var obehagligt att killen hade en så kallad hårersättning på huvudet?
Citera
2009-01-18, 01:13
Bannlyst
Eftersom jag bara dejtar killar i unga år (och med det menar jag äldre tonåren xD) så hade jag blivit lite förvånad om jag upptäckte det

Men ärligt så skulla jag nog inte bry mig så mycket!
Citera
2009-01-18, 01:33
Medlem
billblazzs avatar
Slänger här in en länk på hur d det ser ut och fungerar en kort film på ungefär 3 min.

http://www.youtube.com/watch?v=2aYoWPdSSiI
Citera
2009-01-18, 01:39
Medlem
Psyko Dads avatar
Njä tror inte jag skulle bry mig om han hade ett stycke roadkill på huvudet
Men killar som tappar hår brukar se grymt bra ut som rakade...........testa?
Citera
2009-01-18, 01:42
Medlem
billblazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Njä tror inte jag skulle bry mig om han hade ett stycke roadkill på huvudet
Men killar som tappar hår brukar se grymt bra ut som rakade...........testa?

Hmm jo det är ett alternativ att raka sig... frågan är hur kort man skall raka sig då, hyvel eller x antal mm. Sen så undrar jag om jag verkligen skulle passa i rakat!
Citera
2009-01-18, 02:05
Medlem
Pratbubblans avatar
Inget som skulle störa mig eller som jag skulle bry mig om. Men rakat/stubb är ju snyggt på många killar, så varför inte testa?
Citera
2009-01-18, 02:20
Medlem
Lita inte för mycket på den där filmen du länkade till. Kanske bara jag som är extremt kritisk men den "skallige" mannen såg ut att ha den där typiska gråa hinnan (som man just får när man rakar sig där man har hårväxt) där han inte hade något hår.
Citera
2009-01-18, 02:23
Medlem
billblazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bargeld
Lita inte för mycket på den där filmen du länkade till. Kanske bara jag som är extremt kritisk men den "skallige" mannen såg ut att ha den där typiska gråa hinnan (som man just får när man rakar sig där man har hårväxt) där han inte hade något hår.

nja tror inte ett hyfsat stort morgon program som godmorning amerika skulle köra den bluffen faktiskt. fast iof man vet ju aldrig.
Citera
2009-01-18, 02:23
Medlem
pretorians1s avatar
Inplantat,alltså hårsäcks är naturligast till utseende,men plågsamt sägs det.
Tycker du isf.ska raka dig,inte Kojak stilen,utan lämna några millimeter.Prova m att ta bort till 1 cm först.
Citera
2009-01-18, 04:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billblazz
Hmm jo det är ett alternativ att raka sig... frågan är hur kort man skall raka sig då, hyvel eller x antal mm. Sen så undrar jag om jag verkligen skulle passa i rakat!

Kör av frissan med en trimmer bara, funkar skitbra...
Citera
2009-01-18, 11:52
Medlem
billblazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
Kör av frissan med en trimmer bara, funkar skitbra...

Yes får köpa mig en snart

Men åter till topic nu gott folk
Citera
2009-01-18, 15:11
Medlem
brianmolkos avatar
rakat ser knappast bra ut
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera