Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
Bilden där två simlärare står och håller ett av "barnen" i famnen i vattnet är för fan humor på högsta nivå! Hade det varit satir, så hade det varit jävligt elakt och träffsäkert! "Gossen" som flinar in i kameran tycks blinka menande åt oss och säga "kolla här, fyfan vad jag kommer undan med SKIT för ni är så jävla mesiga era dumma jävlar!"
Han har ju för fan sideburns som värsta Kenny Rogers på 70-talet! Riktiga hockeyklubbor!!
Vilket j-vla skämt! Att dom inte kan simma köper jag, det finns ju 70-åriga svenskar som inte kan simma även om dom är få, men resten! Fi f---n!