Citat:
Ursprungligen postat av
Adelynne
Ja, den sexuella uppenbara faktorn kan jag inte förklara med reborndockorna...men kanske finns det en marknad för att börja tillverka afghanska sexdockor och rikta reklamen mot denna grupp tanter? Kanske så man ska köpa lite aktier och investera i företaget!
Nåt jag aldrig hajjat är vurmandet för uppenbart vuxna "pojkar". Visst, hade det varit en liten knodd på 6-7 år förstår jag om man vill vara omhändertagande. Men inte ens den värsta batikhäxa kan ju inbilla sig att en tunnhårig, rynkig man ska vara "17 år"?
Sexdocka grejen hade nog funkat. Tänker mig tidigt 2000 tal och IT-boomen.