Sänd tillbaka skäggbarnen dit de kom ifrån, troligen våldtäktsmän hela bunten
Det är ju självklart att allt är en bluff, och framförallt inte något jag har blivit tillfrågad om att betala. Rena rama söleriet med dyra skattepengar som jag vill lägga på mina barns framtid, inte några vuxna män som skall komma hit till Sverige i all smyg
, och aldrig att jag vill lära känna dem heller, och absolut inte att mina egna barn skall lära känna dessa låg IQ bruna varelser.
Min erfarenhet är att alla dessa invandrarmän har ingen framtid här i Sverige. Det är vad jag ser. Ingen mentalt frisk Svenska vill bli berövad dess Svenska etnicitet och kulturarv som är otroligt UNIK !! i den globala världen till förmån för en invandrarman, bara en invandrarman i det gigantiska havet av 1000 miljoners människors etnicitet och kultur.
Min gissning är att det handlar om hemliga kontrakt på topp nivå och SD kan avslöja dem, logiskt då att hålla borta dem från makten med alla medel så det inte får insyn i all geschäft verksamhet, från Reinfeldt eran till 7K, dessa extrema landsförrädare.
Du är ju fanatisk
,och inte klok på riktigt
som fortfarande tror på allt detta när hela Sverige har börja vakna upp till denna gigantiska bluff med ensamkommande män !
Men förmodligen är du bara ett troll som inte kan hålla dig till tråden, som vanligt från vänstern, ännu en dåliga förlorare och relik som bara kan sabotera
Nåväl. Vi riktiga Svenskar som tror på ett Sverige som skall se svenskt ut, där hederlighet och förnuft råder satsar våra pund på SD
Det är ju självklart att allt är en bluff, och framförallt inte något jag har blivit tillfrågad om att betala. Rena rama söleriet med dyra skattepengar som jag vill lägga på mina barns framtid, inte några vuxna män som skall komma hit till Sverige i all smyg
, och aldrig att jag vill lära känna dem heller, och absolut inte att mina egna barn skall lära känna dessa låg IQ bruna varelser. Min erfarenhet är att alla dessa invandrarmän har ingen framtid här i Sverige. Det är vad jag ser. Ingen mentalt frisk Svenska vill bli berövad dess Svenska etnicitet och kulturarv som är otroligt UNIK !! i den globala världen till förmån för en invandrarman, bara en invandrarman i det gigantiska havet av 1000 miljoners människors etnicitet och kultur.
Min gissning är att det handlar om hemliga kontrakt på topp nivå och SD kan avslöja dem, logiskt då att hålla borta dem från makten med alla medel så det inte får insyn i all geschäft verksamhet, från Reinfeldt eran till 7K, dessa extrema landsförrädare.
Citat:
Jävla skitsnack, bara för att du är ett litet rasistiskt kräk så ska du inte inbilla dig att dina fördomar är nån sorts sanning!
Bevisa att ett enda flyktingbarn visat sig vara 25-30 år.
Nej alltså inte att dom bara varit 18 - 24 år utan att dom varit 25-30 år!
Seså, eftersom du påstår att det är så "generellt" och att "alla" vet det så måste det ju finnas belägg! Seså fram med beläggen, jag väntar!
Eller ljuger du?
Jaja, det enda du och dina små rasist-kompisar kommer komma med är ju bortförklaringar, ni ljuger ju jämt. Det är ju naturligt för er!
Bevisa att ett enda flyktingbarn visat sig vara 25-30 år.
Nej alltså inte att dom bara varit 18 - 24 år utan att dom varit 25-30 år!
Seså, eftersom du påstår att det är så "generellt" och att "alla" vet det så måste det ju finnas belägg! Seså fram med beläggen, jag väntar!
Eller ljuger du?
Jaja, det enda du och dina små rasist-kompisar kommer komma med är ju bortförklaringar, ni ljuger ju jämt. Det är ju naturligt för er!

Du är ju fanatisk
,och inte klok på riktigt
som fortfarande tror på allt detta när hela Sverige har börja vakna upp till denna gigantiska bluff med ensamkommande män ! Men förmodligen är du bara ett troll som inte kan hålla dig till tråden, som vanligt från vänstern, ännu en dåliga förlorare och relik som bara kan sabotera
Nåväl. Vi riktiga Svenskar som tror på ett Sverige som skall se svenskt ut, där hederlighet och förnuft råder satsar våra pund på SD
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-07-03 kl. 04:10.
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-07-03 kl. 04:10.