Citat:
Sverige svämmas över av så kallade ensamkommande flyktingbarn, varav en stor del uppenbart är vuxna män. I grannlandet Norge visade tandtester för några år sedan att hela nio av tio ensamkommande ljög om sig ålder. Merit Wager presenterar idag siffror som visar att ungefär samma förhållanden gäller även i Sverige
Citat:
Bluffen med så kallade ensamkommande flyktingbarn kan mycket väl vara den största svindeln i modern tid. Medan politiker och journalister försöker påskina att det rör sig om små hjälplösa barn förstår de flesta någorlunda klipska svenskarna att något är väldigt fel. För politikerna handlar det om stolthet, för journalisterna om ideologi och för övriga har det blivit en synnerligen lukrativ bransch som omsätter miljarder och vars driv nästan påminner om olje- och läkemedelsbolagens lobbygrupper.
Ja att åldern inte stämmer på de små liven är ingen nyhet men hur får vi stopp på eländet?
Citat:
Merit Wager, vars blogg varje dag förser svenska folket med skrämmande fakta kring massinvandringen politiker och journalister låtsas om inte existerar, presenterar idag siffror på vansinnet. Hon återger ett brev från Migrationsverkets generaldirektör till Justitiedepartementet
.
Utomlands ser så ser man igenom bluffen, när ska Sverige vakna? Det är sinnessjukt, fullvuxna män låtsas vara barn för att få asyl i Sverige. Ska vi betala för dem? Varför kommer det aldrig några "flickor"?
Det här är ett jätteproblem men ingen vågar prata om det för då är man rasist vilket är totalt nonsens. De som har råd att betala smugglare som kan transportera "barnen" till Sverige är de som har det gott ställt i hemlandet, de fattiga kan absolut inte det.
De blåser oss totalt, ska vi bara acceptera för att undvika rasiststämpeln?
I alla andra länder i Europa så minskar mottagandet av dessa "barn" men i Sverige ökar det. Man blir ju jätteledsen när man ser vad som händer.
Det ska väl åtminstone gå korrekt till?
Jag kommer flytta utomlands snart men jag tycker extremt synd om svenskar och invandrare som tvingas försörja och leva med det här. Ni måste göra nåt nu!
Vad tycker ni?
Hela artikeln