Lysande snabb lösning, måste jag säga!
Tråden "Bevis för Förintelsen" (sämsta tråden på FB?) verkar fungera som slasktratt/papperskorg för skit så dit kanske man kan hänvisa allt OT-trams som förekommit på sistone, eftersom tråden av någon märklig anledning måste vara kvar.
Förutsättningen för vettiga diskussioner och en god överblick över topic är ju att det diskuteras i detaljer, strukturerat och sansat. Den senaste veckan har i princip alla trådar utmynnat i ganska tomt generellt laidbacksnack som likagärna kan förpassas till slasktråden "Bevis för Förintelsen" där
allt diskuteras huller om buller.
När Ruskigbuss var moderator i Revisionism hände samma sak, alla trådar mynnade ut i samma tjat om samma saker, varpå Ruskigbuss gjorde en fenomenal uppstyckning av forumet och tvingade in diskussionerna i rätt trådar. Jag tror det är något sådant som behövs nu också, annars är det omöjligt att följa diskussionerna.
Det kanske är dags att bli lika hård som Carpe Diem?
https://www.flashback.org/showpost.php?p=14481168&postcount=57
En våt dröm vore om tras, Feldgrau och Ruskigbuss återkom som mods i Revisionism. Med tanke på den hårdare regelpraxis som nu gäller så tror jag inte de skulle behöva jobba lika frenetiskt som förr, och debattklimatet skulle bli mycket mer givande än det varit de senaste veckorna.