2009-01-17, 22:19
Administrator
admins avatar
Forumet "revisionism" arkiveras tills vidare.
Vi hoppas öppna forumet så snart vi hittar några lämpliga som kan moderera forumet.

admin
Citera
2009-01-17, 22:28
Administrator
admins avatar
Snabba beslut.
WirelessGkit2 har erbjudit sig att hoppa in.
Forumet är nu öppnat.

admin
Citera
2009-01-17, 22:51
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Snabba beslut.
WirelessGkit2 har erbjudit sig att hoppa in.
Forumet är nu öppnat.

admin

Det var ju bra. Önskar WirelessGkit2 lycka till där - det är tack vare en strängare regelpraxis inte alls det problemdelforum det en gång var, trots att ämnet är milt sagt kontroversiellt.
Citera
2009-01-17, 23:49
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Tackar.

Passar på att citera mig själv från tråden "Flickan från Auschwitz, Cordelia Edvarson vittnar falskt.", som jag låste.

Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Nu ska vi se hur många som läser detta "sista" inlägg i denna tråd.

Låser den eftersom den är helt-fucked-up av OT.

Hoppar in som mod och behöver RP'n på regelbrott. Jag är ingen skribent här i Rev och kommer inte bli långvarig. Så snälla ni, med en jävla massa socker på...

Använd RP men inte på meningsmotståndare bara för att de argumenterar mot er. Använd den gärna om er meningsmotståndare bryter mot reglerna.

Förstår ni vad jag vill ha sagt?

/Mod

Det låg ett antal ogjorda RP'n i forumet men de är åtgärdade nu. Ingen respons skickad som svar på någon av dem.

Det är ju supertråkigt att det inte uppmärksammats snabbare, att forumet stod modslöst ett tag, alltså. Ber om ursäkt å modskårens vägnar.

Hoppas vi hittar en permanent lösning inom kort.

/WG2
Citera
2009-01-18, 09:48
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Lysande snabb lösning, måste jag säga!

Tråden "Bevis för Förintelsen" (sämsta tråden på FB?) verkar fungera som slasktratt/papperskorg för skit så dit kanske man kan hänvisa allt OT-trams som förekommit på sistone, eftersom tråden av någon märklig anledning måste vara kvar.
Förutsättningen för vettiga diskussioner och en god överblick över topic är ju att det diskuteras i detaljer, strukturerat och sansat. Den senaste veckan har i princip alla trådar utmynnat i ganska tomt generellt laidbacksnack som likagärna kan förpassas till slasktråden "Bevis för Förintelsen" där allt diskuteras huller om buller.
När Ruskigbuss var moderator i Revisionism hände samma sak, alla trådar mynnade ut i samma tjat om samma saker, varpå Ruskigbuss gjorde en fenomenal uppstyckning av forumet och tvingade in diskussionerna i rätt trådar. Jag tror det är något sådant som behövs nu också, annars är det omöjligt att följa diskussionerna.

Det kanske är dags att bli lika hård som Carpe Diem?
https://www.flashback.org/showpost.php?p=14481168&postcount=57

En våt dröm vore om tras, Feldgrau och Ruskigbuss återkom som mods i Revisionism. Med tanke på den hårdare regelpraxis som nu gäller så tror jag inte de skulle behöva jobba lika frenetiskt som förr, och debattklimatet skulle bli mycket mer givande än det varit de senaste veckorna.
Citera
2009-01-19, 11:14
Medlem
i.b.ms avatar
Bra att det fick en snabb lösning, tycker själv att det är ett intressant forum att läsa.
Citera
2009-01-19, 23:36
Medlem
Kan WirelessGkit2, börja svara på PM, om han ska kunna anses respekterad. Väntar fortfarande på svar, tack.
Citera
2009-01-20, 00:27
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KohSamui
Kan WirelessGkit2, börja svara på PM, om han ska kunna anses respekterad. Väntar fortfarande på svar, tack.

Du, thaihoran! När det är min födelsedag, får man fan vänta lite jävla längre än 7-8 timmar på ett jävla PM.

Oavsett hur många jävla påminnelser man skickar.

min dag gör jag vad fan jag vill, och det är bara att hacka i sig.

Nu är förvisso min dag slut, men nu ska jag å andra sidan sova. Så du kan nog logga ut du med, för något PM svar kan du inte räkna med innan ca 11.00 imorgon.
Citera
2009-01-20, 00:28
Medlem
Citat:
Du, thaihoran! När det är min födelsedag, får man fan vänta lite jävla längre än 7-8 timmar på ett jävla PM.

Nu är förvisso min dag slut, men nu ska jag å andra sidan sova. Så du kan nog logga ut du med, för något PM svar kan du inte räkna med innan ca 11.00 imorgon.

Grattis
Citera
2009-01-20, 00:30
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Grattis

... i efterskott.
Citera
2009-01-20, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
... i efterskott.

Nu ska vi inte va såna
Citera
2009-01-20, 01:33
Medlem
Citat:

. När en nationalist ber om nåt, så ska du ta din judehäck ur soffan och sätta igång med din uppgift före allt annat, inklusive din födelsedag. Arbeit, så kan jag ger er en lugn stund efteråt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in