2009-01-20, 01:47
Medlem
109740s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KohSamui
. När en nationalist ber om nåt, så ska du ta din judehäck ur soffan och sätta igång med din uppgift före allt annat, inklusive din födelsedag. Arbeit, så kan jag ger er en lugn stund efteråt.

Och när en nationalist läser ett klockrent inlägg men fortfarande inte fattar budskapet så bevisar han hur smarta nationalister brukar vara i regel
Citera
2009-01-20, 10:04
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KohSamui
. När en nationalist ber om nåt, så ska du ta din judehäck ur soffan och sätta igång med din uppgift före allt annat, inklusive din födelsedag. Arbeit, så kan jag ger er en lugn stund efteråt.

Bara jobb och ingen vila gör WG2 till en ilsken mod. Svar skickat.

Nu ska jag ta en bagel och en kopp te. Sen blir det till att sätta på kippan för jag ska ut och skotta snö. Arbeit var det...
Citera
2009-01-20, 13:43
Medlem
BlueStars avatar
Nu är jag själv inte aktiv i Revisionistforumet, både pga bristande kunskap och bristande intresse, men tycker av princip att det är ett för FB viktigt forum som måste få fortsätta finnas här eftersom många av de ämnen som diskuteras där är mer eller mindre tabu att prata om i samhället i övrigt (ja, jag menar naturligtvis främst Förintelsen). Såg just nu att Feldgrau blivit moderator där. Känns som ett bra val då h*n redan idag modererar historieforumet och bör därmed ha till forumet angränsande kunskaper som även lämpar sig väl i Revisionistforumet.
Citera
2009-01-20, 14:47
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Nu är jag själv inte aktiv i Revisionistforumet, både pga bristande kunskap och bristande intresse, men tycker av princip att det är ett för FB viktigt forum som måste få fortsätta finnas här eftersom många av de ämnen som diskuteras där är mer eller mindre tabu att prata om i samhället i övrigt (ja, jag menar naturligtvis främst Förintelsen). Såg just nu att Feldgrau blivit moderator där. Känns som ett bra val då h*n redan idag modererar historieforumet och bör därmed ha till forumet angränsande kunskaper som även lämpar sig väl i Revisionistforumet.

Jo, feldgrau har varit där förut, det är han som formulerat de "specialregler" som finns där, som föreskriver "god ton" i inläggen och som nog förebygger en hel del onödigt tjafs.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in