2009-02-18, 02:34
Medlem
RyanGiggss avatar
Manchester United, Blev frälst av Giggs magi och Keanes brutala spelstil.

Här i Sverige har det alltid varit blåvitt, Det är väl för att min farfar håller på dom men jag tappar mer och mer intresse för svensk fotboll för varje år som går och intresset ligger snart bara på United och Sveriges Fotbollslandslag.
Senast redigerad av RyanGiggs 2009-02-18 kl. 02:36.
Citera
2009-02-18, 03:05
Medlem
I Sverige: Blev GAIS:are mest pga att farsan var det och tog mig till några matcher. Sen så höll alla andra på IFK. Lite tråkigt att hålla på samma lag som alla andra.

I England blev det Liverpool tack vare Fowler, Steve Mcmanaman och en viss Michael Owen som bildade ett fruktat anfallsvapen. Och även här så ville jag inte hålla på samma lag som alla andra, dvs Arsenal och Man U.

I Spanien så hejar jag på Barcelona eftersom när dom kommer ordentligt igång så spelar dom så sjukt underhållande.

I Italien så hejar jag på klubbarna som har svenskar.
Citera
2009-02-18, 13:49
Medlem
En kompis från dagistiden, han var stor, stark och såklart gnagare då hans farsa hade tränat kids inom hockeysektionen. Så för mig blev det Djurgår'n!
Citera
2009-02-18, 14:20
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entvå3
Idag vart jag GAISare av världens mest udda anledning.
Fick mitt välkomstpaket från Jesterhead (In Flames fanclub) och med detta följde ett signaturplektrum från gitarristen Björn. Och på ena sidan är det ett GAIS märke. Jag har aldrig brytt mig om allsvenskan förut så måste ju hålla på ngt

Så hejja GAIS!!

Det lät skumt med tanke på att In Flames är uttalat Änglar

Edit: såg nu att han Björn tydligen ville sticka ut ur mängden (resten av bandet)...
Senast redigerad av LikeAGlove 2009-02-18 kl. 14:23.
Citera
2009-02-18, 15:24
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Det lät skumt med tanke på att In Flames är uttalat Änglar

Edit: såg nu att han Björn tydligen ville sticka ut ur mängden (resten av bandet)...
Buuurn!
Citera
2009-02-18, 16:31
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Buuurn!

Det var faktiskt så han formulerade det själv
Citera
2009-03-12, 20:54
Bannlyst
I Sverige är det AIK föddes i Solna, med ena delen av släkten som Djurgårdare och andra delen är AIKare. Valet var enkelt.

Tyskland : Hertha BSC. Var på Hertha - Schalke 2007, otroligt drag på läktarna.

England : Tottenham. Åkt på ett antal matcher, gillar klubben, arenan, allt är perfekt.
Citera
2009-03-12, 21:17
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Uppväxt i södra fortorter så att säga med en släkt där samtliga höll på bajen..fick gå med farsan på söderstadion redan på slutet av 70-talet och början av 80-talet. Fanns liksom ingen tid att fundera över nån annan klubb
Citera
2009-03-13, 07:08
Medlem
NoCharlies avatar
Sverige: HIF sen jag var ett småglin framförallt tackvare Henke Larsson med sina läckra dreads, en stor idol!

Norge: Brann fantastisk stad och underbar stämmning bland supportrarna på stadion.

Frankrike: Montpellier HSC/FC Sochaux-Montbéliard det förstnämnda för att jag har vänner som bor där och går på många matcher, det sistnämnda för att jag är Peugeot-fanatiker

Skottland: Hearts, Hearts, Glorious Hearts!
Senast redigerad av NoCharlie 2009-03-13 kl. 07:17.
Citera
2009-03-13, 23:14
Medlem
Djurgården, blev väl mer eller mindre påtvingad det som mindre av farsan som var och är ganska fanatisk djurgårdssuporter, men kärleken blir större och större för varje år.

Liverpool, pågrund av en liten snabb jävel vid namn Michael Owen som gjorde ett skit snyggt mål mot Argentina i vm 98. Sen så kom det fram en rätt hyfsad spelare vid namn Steven Gerrard med som gjorde att jag fick ännu starkare band till klubben, sen så har det bara rullat på.

Athletic Bilbao, mest för att jag tycker att deras filosofi är så oerhört intressant.
Citera
2009-03-14, 19:45
Medlem
slayer73s avatar
Arsenal.

Fick en vimpel och en halsduk när jag var fyra. Farsan var i London och införskaffade dessa. Vad som är riktigt skrämmande dock är att han fick välja mellan biljetter till Gunners eller Spurs. Jag kunde ha varit spurs-supporter idag. Hemska tanke. Tack å lov så valde han rätt
Citera
2009-03-14, 20:56
Bannlyst
Jag håller på Bajen för att jag är ifrån söderort och för att min pappa håller på dem, men resten av min familj och släkt håller på AIK faktiskt, men det är bara kul då man kan pika dem efter en derbyvinst .
Senast redigerad av Tonaldin 2009-03-14 kl. 21:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in