Tjenare, har ett problem med min dator. Hade nyligen tankat hem Mirror's Edge och det hade funkat fint. Men sen en gång när jag avslutade det fick jag bluescreen, läste tyvärr inte så noga vad som stod, utan rebootade bara. När jag startade datorn igen Ville den göra en kontroll över Hårdisken så det lät jag den göra. Men sedan när den var klar har den bara fortsatt att reboota hela tiden efter att jag har kommit fram till "laddnings-skärmen" för Windows.
Använder mig av Windows XP och datorn är köpt i höstas, har inte haft några liknande problem förut med den.
Minns inte riktigt, sitter på mac nu för tiden. Men innan du kommer in i windows är ju skärmen svart och du ser lite meningar, där brukar det stå vilken knapp du ska trycka på. Gör det inte det så brukar det stå vilken knapp du ska trycka på för att komma in i bios - därifrån kan du starta om datorn i felsäkert läge. Du "hoppar" alltså in i felsäkert läge INNAN du kommer in i windows.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!