Citat:
Ursprungligen postat av Shoffen
Det blir kul att sitta i sängen tills någon spiller ut sin öl eller läsk när ni glor på film.
Jag hade satsat på att flytta tvn till fönstret till vänster och försöka klämma in högtalarna där med. alternativt att den över högtalaren står i hörnet ovanför.
Ställ bordet framför och köp dig en soffa på blocket för ett par hundralappar.
I fönstret ska du hänga upp ett mörkläggningsdrapperi, alternativt en svart filt. Se till så inget ljus kan komma in den vägen.
ksta ut skrivbordet och stolen för du kan väl sitta och skriva på ditt bord?
Fast har du datorn kan jdu ju ställa det vid sängen mot den högra väggen.
Kanske inte jättesnyggt, men du ville ha fokus på din tv vad jag förstod.
DU kan ju även ställa tvn mot den högra väggen så kanske ditt skrivbord får stå kvar. Men du måste ändå upp med något för fönstret.
Jobbigt med speglingar i tvbilden. Är det en dörr vid det andra fönstret?
FÖrutsätter ju att alla linjer du gjort är skalenliga.
Det var kul att sitta i sängen 1 dag sen fick jag ont i ryggen! Har inga ben på den heller så jag sitter verkligen inte ergonomiskt när jag ska spela tex med mus och tangentbord.
skalenliga vet jag inte, men jag har gjort så gott jag kan i paint.
Jag har rullgardinger för fönsterna så där kommer inte in något ljus, dock tror jag inte att det kommer funka så bra som du sa, jag ska flytta härifrån så snabbt det går men det kommer nog ta ett tag ändå, så jag vill inte köpa en soffa. Och jag tror det blir för långt mellan tvn och soffan om jag har det så.. är så trött på detta rummet, får det inte alls som jag vill. Har haft tvn mot högerväggen och sängen vid skrivbordet innan längst med fönstret men det var inte så bra. Ja det är en dörr precis vid sängslutet.