2009-01-17, 11:08
Medlem
Octavianuss avatar
FCS2 har ju funnits p marknaden ett tag nu, i ett r kanske. r det dumt att kpa ett nu, med tanke p att det kanske kommer uppdateras snart, eller gr det inte det? Har ett beg som jag funderar p att kpa, s blir ju inte 12500, men ngra tusen blire det iaf. Kr pirat nu, vilket vore sknt att slippa ifrn.
Citera
2009-01-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octavianus
FCS2 har ju funnits p marknaden ett tag nu, i ett r kanske. r det dumt att kpa ett nu, med tanke p att det kanske kommer uppdateras snart, eller gr det inte det? Har ett beg som jag funderar p att kpa, s blir ju inte 12500, men ngra tusen blire det iaf. Kr pirat nu, vilket vore sknt att slippa ifrn.

Ryktena sger att sger att det kommer att uppdateras ngon gng i r. Du kan ju kpa det begagnade och sedan lagligt uppgradera det till FCS3 nr det kommer ut om du tycker att det verkar vara vrt det. n s lnge verkar det inte finnas ngra skra tips om vad den nya versionen kommer att innehlla.
Citera
2009-01-18, 22:39
Bannlyst
nya program brukar ju ofta vara lite instabila nr de kommer ut. jag tror inte du skulle frlora ngot p att kpa final cut 2. snarare skulle du f ett vl beprvat program av bsta kvalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in