Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-17, 00:34
  #1
Medlem
TheBoots avatar
Vad för pinsamma saker har dina föräldrar gjort som du kan skratta åt så här i efterhand?

Jag själv kommer från en ganska fattig familj och minns en gång när morsan bjöd med mig och tjejen på mexikansk restaurang. Vi fick in maten och halvvägs in på måltiden hörde man en massa "pschhande" under bordet.
Ja då hade hon köpt colaburkar som hon hade i handväskan
Motivation: "Ja, men det är ju så jäkla dyrt att köpa dricka ute".
Snacka om att man blev röd i ansiktet inför tjejen när morsan satt där och fyllde på våra glas under bordet.

En annan gång under vintern hade hon fått soppatorsk på vägen hem och lämnat sin bil ute på landsvägen i nått dygn och gått hem. Någon dag senare skulle hon hämta upp mig och tjejen (en annan tjej) för att vi skulle åka och shoppa. Vi blir nästan livrädda när hon kommer pruttandes med en halvt sönderslagen Saab 900 med krossade rutor (allt utom framrutan) och ett läckande avgassystem som får en traktor av betraktas som tystlåten.
Till råga på det fungerade inte någon av de bakre dörrarna så vi var tvungna att krypa in genom det främre passagerarsätet Vår sittdyna under bilfärden bestod av en matta av krossade glastärningar som hade fått en fakir att tända till på alla fyra och ryggstödet av en några centimeter tjock snökudde Man var f.ö. helt blå i ansiktet när man var framme av det iskalla draget hahaha. Eller nja, röd på vissa ställen där pinsamheten lyste igenom.

En annan gång fungerade inte bromsarna på en av hennes bilar när hon skulle skjutsa oss till bussen så den gången fick man utvecklat vad jag skulle kalla en sexuell relation till säkerhetsbältet då vägen var fylld med backar och dalar. Hon, som hade vant sig vid att köra runt under de förhållandena i nästan ett halvår hade fått in bra teknik för det dock. Hon la bara i tomgången och krängde tvärt som fan i slutet av backen (om det var kurva) och litade blint på sin tur att ingen bil kom från andra hållet vid T-korsning Helt galen.

Har hur många såna här berättelser som helst på lut om det är av nåt intresse Måste bara fräscha upp minnet lite. Under tiden kan ni ju berätta om era päron
Citera
2009-01-17, 00:43
  #2
Medlem
morsan var stup full och jag skulle åka och hämta henne. hon kunde knappt stå. så skulle hon front ha med en turk och en zigenare med sig hem, Då vart jag lack och sa åt dom jävlarna att sticka därifrån innan jag skulle slå båda på käften riktigt hårt. Om dom hade kommit innan för våran dörr kan jag lova att det stog i tidningen sedan, "turk och zigenare brutalt dödade utav galen kille med basebolls trä". Och det lovar jag!
Citera
2009-01-17, 00:45
  #3
Medlem
Oreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot

Jag själv kommer från en ganska fattig familj och minns en gång när morsan bjöd med mig och tjejen på mexikansk restaurang. Vi fick in maten och halvvägs in på måltiden hörde man en massa "pschhande" under bordet.
Ja då hade hon köpt colaburkar som hon hade i handväskan
Motivation: "Ja, men det är ju så jäkla dyrt att köpa dricka ute".
Snacka om att man blev röd i ansiktet inför tjejen när morsan satt där och fyllde på våra glas under bordet.


Shit, den där var riktigt jobbig, nästan så att man skäms när man bara läser det.

Mina föräldrar tog det nog lungt med pinsamma saker.
Det ända jag kommer på var när farsan skulle prova min gamla skateboard han hitta på vinden, framför min nya flickvän, farsan tappar balansen och skickar iväg brädan med världens fart rakt på hennes smalben.
Citera
2009-01-17, 00:45
  #4
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diwan.
morsan var stup full och jag skulle åka och hämta henne. hon kunde knappt stå. så skulle hon front ha med en turk och en zigenare med sig hem, Då vart jag lack och sa åt dom jävlarna att sticka därifrån innan jag skulle slå båda på käften riktigt hårt. Om dom hade kommit innan för våran dörr kan jag lova att det stog i tidningen sedan, "turk och zigenare brutalt dödade utav galen kille med basebolls trä". Och det lovar jag!

Varför är du så cool för, din satans fjunis?
Dra tillbaka till Fragbite.
Citera
2009-01-17, 00:46
  #5
Medlem
Under---18s avatar
Varit fulla har dom varit, inte kul.
Citera
2009-01-17, 00:48
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Varför är du så cool för, din satans fjunis?
Dra tillbaka till Fragbite.
Vad fan menar du? morsan hade ju för fan redan en kille som hon varit tillsammans med i 8 år.
Citera
2009-01-17, 00:51
  #7
Medlem
KraftSheriffens avatar
Far har sprunigt runt naken framför vänner.
Citera
2009-01-17, 00:51
  #8
Medlem
Exisss avatar
Well, massa saker men det finns en sak som förföljer mig

Bodde i en lägenhet för misshandlade kvinnor ett par veckor med min mamma, min bror och jag.
Fick ju inte ta dit folk egentligen för det var ju en sk skyddad adress men det följdes ju inte så noga, var ju inte så petigt tyckte vi då
Iaf satt i vardagsrummet med ett par kompisar av båda könen och mamma var stupfull som vanligt och raglade sig ut från sovrummet för att gå på toa, tiden gick och vi tänkte inte mer på de förrens en av kompisarna skulle gå på toa.
Han gick iväg och kom tillbaka och petade lite försiktigt på mig och sa åt mig att min mamma låg på toan.
Där låg kärringen med neddragna trosor, spritt springa näck och hade bajsat på sig. Hade antagligen ramlat av stolen och däckat mitt i bajsandet.
Pinsamt? Jodå jag ville bara dö
Citera
2009-01-17, 00:54
  #9
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diwan.
morsan var stup full och jag skulle åka och hämta henne. hon kunde knappt stå. så skulle hon front ha med en turk och en zigenare med sig hem, Då vart jag lack och sa åt dom jävlarna att sticka därifrån innan jag skulle slå båda på käften riktigt hårt. Om dom hade kommit innan för våran dörr kan jag lova att det stog i tidningen sedan, "turk och zigenare brutalt dödade utav galen kille med basebolls trä". Och det lovar jag!



Ett minne till som dök upp var när morsan skulle skjutsa mig för att hämta ut mitt pass. På vägen dit blev vi stoppade av blåljusen som bad om att få se körkort och bad oss att stiga ut ur bilen. Jag undrade vad fan som stod på? Antog att vi drog uppmärksamhet åt oss genom den skabbiga bilen (hennes bilar, som ni säkert förstått vid det här laget, såg alltid ut som en pundarkvart). Men det visade sig att hon inte hade förnyat sitt körkört på x-antal år utan istället försökt ändra en siffra i datumet med bläckpenna
Men **** sa dom. "Det här ser man ju tydligt att du har fyllt i själv med bläckpenna"

Morsan: -"njää. Det ser väl rätt ut? Jag har då inte fifflat med det, mummel mummel osammanhängande snack".

Den dagen fick jag gå de resterande kilometrarna för att hämta ut mitt pass
Citera
2009-01-17, 02:07
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot


Ett minne till som dök upp var när morsan skulle skjutsa mig för att hämta ut mitt pass. På vägen dit blev vi stoppade av blåljusen som bad om att få se körkort och bad oss att stiga ut ur bilen. Jag undrade vad fan som stod på? Antog att vi drog uppmärksamhet åt oss genom den skabbiga bilen (hennes bilar, som ni säkert förstått vid det här laget, såg alltid ut som en pundarkvart). Men det visade sig att hon inte hade förnyat sitt körkört på x-antal år utan istället försökt ändra en siffra i datumet med bläckpenna
Men **** sa dom. "Det här ser man ju tydligt att du har fyllt i själv med bläckpenna"


Morsan: -"njää. Det ser väl rätt ut? Jag har då inte fifflat med det, mummel mummel osammanhängande snack".

Den dagen fick jag gå de resterande kilometrarna för att hämta ut mitt pass
Hahahahahahahah. förlåt att jag säger det. Men vilken jävla cp-morsa du har/hade, men på ett skönt sätt
Citera
2009-01-17, 03:04
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DasReich
Hahahahahahahah. förlåt att jag säger det. Men vilken jävla cp-morsa du har/hade, men på ett skönt sätt

Haha, kan bara instämma. Sitter och gapskrattar för mig själv åt dina historier.

Jag vill ha mer, mer, mer.

Min farsa är snål, men din morsa tar fan priset. Sjukt skön morsa, var stolt över henne.
Citera
2009-01-17, 03:22
  #12
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgens
Haha, kan bara instämma. Sitter och gapskrattar för mig själv åt dina historier.

Jag vill ha mer, mer, mer.

Min farsa är snål, men din morsa tar fan priset. Sjukt skön morsa, var stolt över henne.

Ja, man kan utan tvekan säga att hon var ett orginal på både gott och ont

Ett utdrag till:

Hon var kenneluppfödare för hundar och en kväll hade hon grillkväll med alla valpköpare ur den nya kullen. Hon drack livligt och skulle sen demonstrera hur man fostrar en hund att göra som man vill. Hon ställde sig ute på gräsmattan och sa åt hunden att sitta kvar medans hon tog en "godisbit" och gick några meter bort. Hunden som inte kunde bärga sig kom skenande i full hast innan kommandot och morsan som antagligen kände sig något bortgjord inför sina gäster brottade ner hunden i det blöta gräset, föll själv omkull och låg och wrestlade när hon plötsligt utbrast: "DIN DJÄÄÄVLA APA!!!" riktigt irriterat!

Sedan sansade hon sig något och vinglade tillbaks till sin stol, lerig upp till midjan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback