2009-01-15, 18:32
Medlem
bowsis avatar
När jag använder spotify på min dator fungerar allt som de ska, men testade på en kompis dator o då blev uppspelningen speedad på 3 av 4 låtar. Säg en låt på 3.00 min, den första 1,5 minuten går på 5-10 sekunder, ibland helt ljudlöst och ibland med ett "gnisslande" ljud, resten av låten spelas som vanligt. I mer sällsynta fall bara stannar uppspelningen. Beror detta på burken ifråga eller har ngn mer upplevt detta? Sjukt irriterande!
Citera
2009-01-15, 19:17
Medlem
pherbl0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bowsi
När jag använder spotify på min dator fungerar allt som de ska, men testade på en kompis dator o då blev uppspelningen speedad på 3 av 4 låtar. Säg en låt på 3.00 min, den första 1,5 minuten går på 5-10 sekunder, ibland helt ljudlöst och ibland med ett "gnisslande" ljud, resten av låten spelas som vanligt. I mer sällsynta fall bara stannar uppspelningen. Beror detta på burken ifråga eller har ngn mer upplevt detta? Sjukt irriterande!
Har det någonting med anslutningen att göra? Kan vara en dålig lina eller så beror det på något fel hos spotify, några låtar har inte funkat helt som dom ska men det är som sagt sällsynt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in