2011-01-17, 05:12
Medlem
Belton är kannornas kanna, färgen kanske inte är den absolut bästa men ventilen är toppklass.
Citera
2011-01-17, 17:18
Medlem
Beeveels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThostenFlinck
drog iväg en beställning på randomburkar precis. 15st blandade (400ml) något att ha?

2 x Svarta Spraypaint (Master som är helt OK)
1 x Svart Super Color
2 x Metallic färger (Motip, Belton, Plasti Cote, Multona, Flugger & Quick)
1 x Vit (Något av märkena: Motip, Belton, Plasti Cote)
9 x Blandade färger (Motip, Belton, Plasti Cote, Multona, Flugger & Quick)

varför ens fråga du har ju redan lagt beställningen
Citera
2011-01-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beeveel
varför ens fråga du har ju redan lagt beställningen

Haha >.<
Citera
2011-01-18, 01:24
Medlem
parkråttas avatar
Någon som provat montana white som finns på hl nu? Står att de ska likna gamla black men skulle lika gärna kunna suga som basic och den där andra "budgetburken" de hade på hl förut, proline eller vad fan den hette.
Citera
2011-01-18, 07:05
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Någon som provat montana white som finns på hl nu? Står att de ska likna gamla black men skulle lika gärna kunna suga som basic och den där andra "budgetburken" de hade på hl förut, proline eller vad fan den hette.
Jag provade den och den var väl helt ok, kanske lite under det. Täcker riktigt dåligt.
Citera
2011-01-18, 19:53
Medlem
wakos avatar
Var kan man beställa Mtn 94?
Citera
2011-01-18, 20:05
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wako
Var kan man beställa Mtn 94?
http://www.henxs.com/product/215/mtn-94-400ml.html
Citera
2011-01-18, 20:11
Medlem
wakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
http://www.henxs.com/product/215/mtn-94-400ml.html
Har kollat där men är det nån som vet om dom är pålitliga samt hur lång leverans tiden är?
Det finns ingen i sverige som säljer dessa cans då?
Citera
2011-01-18, 20:14
Medlem
Beeveels avatar
Citat:
Har kollat där men är det nån som vet om dom är pålitliga samt hur lång leverans tiden är?
dom är pålitliga ja. skickas från holland så det beror väl lite på var i sverige du bor
Citera
2011-01-18, 20:15
Medlem
Owers avatar
Citat:
Det finns nog ingen mer pålitlig sida än henx, har själv beställt en större mängd cannor därifrån och fått hem dom i tid.
Citat:
• When my order will arrive ?
Usually your order arrives 2 to 4 business-days after we have received your payment.
http://www.henxs.com/about/payment-and-shipping.html
Citera
2011-01-18, 20:22
Medlem
wakos avatar
okej.. hmm shyssta priser med. Har inte provat dom nya 94, känns onödigt att beställa från holland för att enbart prova.. täcker verkligen den svarta chrome??
Personligen är jag mycket glad för molotow och kobra har imponerat mig positivt, Dom gamla montana hardcore är ju kult men tycker inte riktigt om den glansiga färgen..
Söker liksom en burk för allt.. som alla andra haha

Hörde Impala i malmö säljer mtn 94, stämmer det?
Citera
2011-01-18, 22:18
Medlem
Citat:
okej.. hmm shyssta priser med. Har inte provat dom nya 94, känns onödigt att beställa från holland för att enbart prova.. täcker verkligen den svarta chrome??
Personligen är jag mycket glad för molotow och kobra har imponerat mig positivt, Dom gamla montana hardcore är ju kult men tycker inte riktigt om den glansiga färgen..
Söker liksom en burk för allt.. som alla andra haha

Hörde Impala i malmö säljer mtn 94, stämmer det?

Både Mtn-94 och Molotow Premium är bra "all-around" cans. Jag personligen tycker att mtn-94 täcker lite bättre än Molotow Premium men gillar Molotows ventilsystem bättre och tryck. Båda cansen är toppklass.

Men om du skall måla mycket chrome så rekomenderar jag att du köper Mtn Nitro 2g burkarna, täcker jävligt bra och har ett jävligt bra ventilsystem, dock lägre tryck än t.ex Molotow Coversall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in