Citat:
Ursprungligen postat av citron14
Hur bra fungerar Clash i minusgrader? På fatcaps sida står det ju att den funkar utmärkt i låga temperaturer men det kan ju betyda lite vad som helst
har beställt från Fatcap en hel del på sistone, och har väl testat det mesta av deras burkar, det är väl bara Hardcore jag avstått från då de känns betydligt sämre cans än de andra som finns. Ett par kronor mer är det värt att lägga på Molotow eller ironlak tycker i varje fall jag.
Ang. Clash så har de fungerat bra när jag kört med dem, även i minusgrader. De enda som krånglat har varit svart & vit- vet inte varför... men då har jag löst det med Fatcap så det har inte varit några problem. Tipset är att skaka burkarna mycket innan man lämnar huset- de innehåller fett med pigment, en konst många verkar ha glömt

. Detta är det tips jag fått av fatcap och sen jag blev lite mer noggrann med det så går de som klocka. Så 29,- för en Clash är asvärt enligt mig då burken är som en bättre Black/gold. Fast både Molotow & Ironlak är bättre burkar tycker jag, men då lite dyrare just nu förstås.