2009-02-07, 13:52
Medlem
det här tycker ja ju ett problem me dagens nya målare, när jag började så va alla burkar typ skit och man fick lära sig måla me det som fanns å 'få tag på' sen när MT kom å färgerna täckte direkt och capsen gjorde det dom skulle så va man ju i himlen. att börja måla med det bästa så har man ju inget att skylla på längre..
Citera
2009-02-07, 13:56
Medlem
Mx_1337s avatar
Va i helvete?

Var inne på Highlights.nu idag, var ett tag sedan sist, och det märktes direkt, dom har ju för fan höjt priset på Montana Black till 37 kr/st?

Frågan är nu vad som är mest värt där inne Black för 37 eller Gold för 40 ?
Citera
2009-02-07, 14:06
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Va i helvete?

Var inne på Highlights.nu idag, var ett tag sedan sist, och det märktes direkt, dom har ju för fan höjt priset på Montana Black till 37 kr/st?

Det är ju om du köper fler än 12 kannor, annars är det 40 och 45:-

edit: tror jag
Citera
2009-02-07, 14:58
Medlem
Get A Lights avatar
Citat:
Va i helvete?

Highlights är ute enligt mig, det är ubahn som gäller, eller backjump.se, vill man annat så är GF ännu bäst enligt mig!

//G
Citera
2009-02-07, 17:08
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Get A Light
Highlights är ute enligt mig, det är ubahn som gäller, eller backjump.se, vill man annat så är GF ännu bäst enligt mig!

//G
Verkar inte bättre.
Citera
2009-02-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
det här tycker ja ju ett problem me dagens nya målare, när jag började så va alla burkar typ skit och man fick lära sig måla me det som fanns å 'få tag på' sen när MT kom å färgerna täckte direkt och capsen gjorde det dom skulle så va man ju i himlen. att börja måla med det bästa så har man ju inget att skylla på längre..

självklart, men varför måla med dåliga burkar när man kan måla med bra billiga? på eran tid tog det 2 år att lära sig sånt man lär sig på nåra månader idag.. det finns det flera anledningar till, bla internet och burkarna! men sen är jag skapligt avis på att ni kunde köra vart som helst, när som helst.. inga kameror o inget csg!
Citera
2009-02-09, 16:55
Medlem
Fick hem mina burkar idag (Ironlak). Oj vilken besvikelse alltså. Dem läckte som bara den. Dåligt tryck. Dock täckte färgen bra men var väldigt rinnig. Nej,jag är besviken. Blir att beställa något annat märke nästa gång.
Citera
2009-02-09, 17:53
Medlem
Mx_1337s avatar
Nu när highlights höjt priset och ubahn verkar ha sålt ut alla montana balck så undrar jag om det finns något annat ställe man kan köpa black på? internet då alltså?
Citera
2009-02-09, 18:03
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Nu när highlights höjt priset och ubahn verkar ha sålt ut alla montana balck så undrar jag om det finns något annat ställe man kan köpa black på? internet då alltså?

Varför andvända black när det finns billigare bättre?
Citera
2009-02-09, 18:24
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Varför andvända black när det finns billigare bättre?
gillar black? men det får väl bli att testa något nytt nu, sabotaz kanske.
Citera
2009-02-09, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Behrang
Fick hem mina burkar idag (Ironlak). Oj vilken besvikelse alltså. Dem läckte som bara den. Dåligt tryck. Dock täckte färgen bra men var väldigt rinnig. Nej,jag är besviken. Blir att beställa något annat märke nästa gång.
Fattar ingenting av det du säger...hur fasen fick du den att bli rinnig och läckande?? Har dragit 2 pieces med den och de har varken runnit eller haft dåligt tryck. Det är en lågtrycksburk men med en pinkie är den kanon i varje fall, och som du säger, vilken täckning burken har, det bästa jag testat i varje fall!
Finns det ens några dåliga kannor kvar på marknaden? MTN, Montana, Clash, Molotow, Beat samt Ironlak är ju så jäkla bra så det finns inte!
Visst kan jag fatta om du tycker de luktar parfym, för de gör de, men om du är besviken så borde du nog öva på tekniken lite mer, Bates, Does, Askew o grabbarna verkar få till det med Ironlak i varje fall
Nya favvoburken just nu är,på tal om ingenting, Nitro2 500ml, satan vilken bra snabb färg!!!
Citera
2009-02-09, 22:20
Medlem
Jaaaas avatar
villken är den bästa vita till rena snabba feta linjer(förutom hagmans)
Belton dammar lite väl har jag för mej men funkar annars bra black och gold har för dålig tryck .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in