2013-06-13, 20:14
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepsiMannen
Instämmer, det rör sig ofta om hon-caps men annars har jag endast hittat Pink Dots. Eller någon blue dot men det var för något år sedan, jag brukar beställa en jävla massa caps så har aldrig cap-knas om man säger så.
jag med men min påse med 50 ny fats är slut ;(
Citera
2013-06-13, 23:38
Medlem
Coversalls avatar
Någon som testat mtn mega plata och skulle rekommendera den?
Citera
2013-06-13, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coversall
Någon som testat mtn mega plata och skulle rekommendera den?
Lite mer vattning än Molotows motsvarighet - annars fungerar den minst lika bra så länge man inte har mer djupgående preferenser.
Citera
2013-06-14, 08:41
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Lite mer vattning än Molotows motsvarighet - annars fungerar den minst lika bra så länge man inte har mer djupgående preferenser.
är den blank eller matt? kråmen dvs.
Citera
2013-06-14, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
är den blank eller matt? kråmen dvs.
Den är matt. Montana Colors Mega-färgerna är dock blanka.
Citera
2013-06-14, 16:37
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Stämmer, annars rör det sig allt för ofta om hon-caps. Skulle vilja påstå att Pinky som finns på många städprodukter och Black Micro är vanligast.

Exakt! Lite synd med honcapssystemet Dom enda burkarna som jag har knyckt caps ifrån var någon typ uttav ungsrengöringsspray(sitter pinkdots på dom)
Citera
2013-06-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av test1fy
Ska beställa från Henxs snart eftersom inflammable inte längre skickar till utlandet.

1. Hur illa är det att måla med Hardcore 2 utan V-systemet eller vad det hette? Vilka caps funkar, och funkar dessa 100%?
2. Henxs verkar ha av den "gamla" Hardcore 2 kvar, bör man vänta tills de bekräftat att de bara har den nya inne? Ska göra en rätt stor beställning, så hade t.ex. tänkt köpa 15 random (H2) cans. Jag tror att de kommer vara elaka och bara välja cans med det gamla valvssystemet, vad tror ni?

1. Riktigt illa. Level systemet funkar inte. Du får färg i hela handen, tänk dig en fontän som sprutar överallt och mot dig.

2. Förutom valvet så funkar Hardcore 2 bra. Det är bra färg och ganska billigt. Kör på, köp bra caps från HL. De vet vad du ska ha
Citera
2013-06-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengan-In-Action
1. Riktigt illa. Level systemet funkar inte. Du får färg i hela handen, tänk dig en fontän som sprutar överallt och mot dig.

2. Förutom valvet så funkar Hardcore 2 bra. Det är bra färg och ganska billigt. Kör på, köp bra caps från HL. De vet vad du ska ha
Varför tror du att det är något fel på valvsystemet? Det är storleken som skiljer dem åt och då använder man andra caps.
Citera
2013-06-19, 18:44
Medlem
Citat:
Varför tror du att det är något fel på valvsystemet? Det är storleken som skiljer dem åt och då använder man andra caps.

Hardcore har haft problem med valvsystemet. tro mig
Citera
2013-06-19, 18:58
Medlem
unoosws avatar
Citat:
står att en can täcker 12m2, stämmer det?
Citera
2013-06-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengan-In-Action
Hardcore har haft problem med valvsystemet. tro mig
Berätta mer om problemen.

Citat:
Ursprungligen postat av unoosw
står att en can täcker 12m2, stämmer det?
Svårt att säga, mycket beror ju på underlaget men jag skulle inte påstå att den är drygare än Molotows. I närheten av 12 m² mer inte mer, skulle jag säga.
Citera
2013-06-20, 16:29
Medlem
ts.nows avatar
Det var längesedan jag var insatt i vilka burkar som levererar bäst. Har för mig att Montana är tyskt och MTN är det spanska Montana. Rätta mig om jag har fel, vilket jag antagligen har.

Jag har Montana black hemma som börjar ta slut. Jag är ute efter något billigt, jag gick in på highlights av en slump för något år sedan och såg att Montana Gold kostade runt 45 kronor men nu kostar dom 60 kronor

Så de alternativen jag har nu är black, 94 och hardcore. 94 är dyrast och hardcore billigast (37,38,36:-)
Vad ska jag köra på? 94 verkar vara intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in