Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-14, 01:57
  #1
Medlem
MoribundWorlds avatar
Hur fan ska man göra?!? Word vill numrera alla sidor men jag vill kunna välja själv vilka som är numrerade, hur gör jag det? Har word 2007. Provade använda "sidfot" men då blir det ju samma nummer på alla sidor... HOPPLÖSA MICROSOFT!!!!!!!!!!!!
Citera
2009-01-14, 02:10
  #2
Medlem
mats.nystroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoribundWorld
Hur fan ska man göra?!? Word vill numrera alla sidor men jag vill kunna välja själv vilka som är numrerade, hur gör jag det? Har word 2007. Provade använda "sidfot" men då blir det ju samma nummer på alla sidor... HOPPLÖSA MICROSOFT!!!!!!!!!!!!

Här hittar du det mesta om pagineringen.
Det är ett litet helvete i början, men efter ett tag kommer man på det hela.
Citera
2009-01-14, 02:16
  #3
Medlem
MoribundWorlds avatar
Hade varit perfekt om det inte varit för att "ta bort sidnummer" inte går att klicka på i programmet.

Förstår inte varför den gör så. Tar jag bort ett sidnummer genom att bara radera det som vanligt försvinner alla sidnummer.
__________________
Senast redigerad av MoribundWorld 2009-01-14 kl. 02:21.
Citera
2009-01-14, 02:37
  #4
Medlem
MoribundWorlds avatar
Nu funkar det men då tar den bort ALLA sidnummer i word. Snart åker datorn genom fönstret!

VARFÖR I HELVETE FÅR JAG INTE TA BORT SIDNUMRERINGEN FRÅN DE 3 FÖRSTA SIDORNA OCH BEHÅLLA DEN PÅ ALLA ANDRA SIDOR?!?!?!?!
Citera
2009-01-14, 03:14
  #5
Medlem
MoribundWorlds avatar
Nu gick det. Tydligen måste man tjorva så här mycket:

http://kb.iu.edu/data/aivk.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback