2009-01-14, 18:48
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Suck. Jag har inte köpt några lögner över huvudtaget. Jag baserar mina åsikter på egna erfarenheter. Jag rökte dagligen under 7 års tid så jag vet vad jag talar om. Cannabis är inte världens farligaste drog, långt därifrån. Men har den kraftiga bieffekter, ja absolut.

För dig hade den det, varför drar du alla människor över en kam?

Bara för att cannabis hade negativa effekter för dig vill du hindra andra människor från att göra sina egna misstag och dra sina egna lärdomar?

Jag slåss inte för att alla ska röka, Jag slåss för MIN rätt att göra vad som fungerar för mig och min kropp.

Jag skulle aldrig bjuda någon som aldrig provat på cannabis eller propagera för någon att använda det, det är trots allt en drog.
Senast redigerad av GanjaThorulf 2009-01-14 kl. 18:51.
2009-01-14, 18:51
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
För dig hade den det, varför drar du alla människor över en kam?

bara för att cannabis hade negativa effekter för dig vill du hindra andra människor från att göra sina egna misstag och dra sina egna lärdomar?

Har jag påstått det? Jag tycker att cannabis bör legaliseras, och biverkningar som tex sämre närminne drabbar alla som röker dagligen.
2009-01-14, 18:54
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Har jag påstått det? Jag tycker att cannabis bör legaliseras, och biverkningar som tex sämre närminne drabbar alla som röker dagligen.

Det låter onekligen som att du inte kunde hantera Mary-Jane och nu skyller det på henne och inte på bristerna i din egna självdiciplin.

Nu släpper jag denna, jag har inget emot dig du har tagit mina påhopp sakligt och argumenterat sakligt utan påhopp tillbaka och det förtjänar respekt och det visar att du tar din moderator roll på stort allvar. Det jag disskuterar nu gör jag mot dig i egenskap av användare.

Jag ber om ursäkt för min debatt ton.
Senast redigerad av GanjaThorulf 2009-01-14 kl. 18:56.
2009-01-14, 19:01
Medlem
El Zorros avatar
Cannabis är narkotikaklassat och ligger därför i drogdelen. Detta forumet är inte till för att diskutera drog vs drog o.s.v.

*låst*

/Mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in