2003-08-29, 16:58
Bannlyst
I den första = lägst stående klassen - kan vi samla palestinasjalsmaffian samt alla övriga vänsterpuckon, nazister, islamister, rasister, fascister - ja, helt enkelt alla vars IQ inte riskerar att nå högre än till nollstrecket.

I den andra kan vi samla medel-Svensson - vars IQ-nivå pendlar mellan 0 och 100 beroende på grad av bonnighet etc.

I den tredje - och därmed högsta klassen - kan vi samla dem som klarar av att föra ett vettig diskussion - d v s de med 101 och högre i IQ. Själv hamnade jag på 143 när jag gjorde ett test på nätet. Jag platsar alltså inte i Mensa, fast jag tror inte att jag är jätteledsen för det....

Genom denna innovativa åtgärd kan alla medlemmar här få chansen att diskutera med de som ligger på en lämplig intellektuell nivå.... om man nu kan tala om intellekt i den lägsta av klasserna.

Vad sägs?

Tacka mig inte, fixa det bara, ADMIN!
2003-08-29, 17:02
Medlem
De Larges avatar
Så bra, då kan du sitta och diskutera med dig själv där i din klass.
2003-08-29, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Med tanke på att du inte allas har förstått dig på IQ-skalan så är ju risken väldigt stor att du har 143.

Hoho? Var det ett vetenskapligt inlägg jag skrev? Nej, det var ju inte det. Hade jag gjort det, så hade du inte fattat ett ord av vad jag skrev. 143 är väl inte så fasligt högt? Det är nog normalt för en akademiker som ligger i toppskiktet bland sina studiekamrater - men inte allra högst
2003-08-29, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Så bra, då kan du sitta och diskutera med dig själv där i din klass.

Ja, den lägsta klassen lär nog bli den största här.
2003-08-29, 17:23
Medlem
Att du är inkapabel, ah förlåt, synnerligen oförmögen till någon form av högre intellektuell diskussion slår mig genast då jag läser dina infantila rader av text min gode herr Expert!
2003-08-29, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yet_another_id
Att du är inkapabel, ah förlåt, synnerligen oförmögen till någon form av högre intellektuell diskussion slår mig genast då jag läser dina infantila rader av text min gode herr Expert!

Att verkligheten emellanåt är lätt att beskriva är inte detsamma som att den som beskriver det är infantil. Tvärtom - det krävs ett geni för att förenkla det som pöbeln ser som komplext. Vilken av klasserna tillhör du, sa du? Den lägsta eller den mellersta? Nja.... jag ska vara generös och ge dig en entrebiljett till mellanklassen! Grattis! Känn dig som en vinnare!
2003-08-29, 17:34
Medlem
Germanias avatar
Du påminner om Nux... samma trams om IQ samma överflöd av smileys.
2003-08-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yet_another_id

Slackern?

Till experten kan väl sägas: Tja, vart skall vi placera sionister!?

Aj, fan! Jag glömde att ni är guds folk!

Förlåt mig 10000 ggr!!!!!

yeah right!
2003-08-29, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Du påminner om Nux... samma trams om IQ samma överflöd av smileys.

Och du påminner om nazzen Germania från Forumhuset....fortfarande lika puckad.....
2003-08-29, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ähvafan
Slackern?

Till experten kan väl sägas: Tja, vart skall vi placera sionister!?

Aj, fan! Jag glömde att ni är guds folk!

Förlåt mig 10000 ggr!!!!!

yeah right!

Jag vet att ni alla är avundsjuka på vår intelligens, men kan ni inte åtminstone låtsas som att ni är stolta över er själva trots att ni tillhör pöbeln? Vi är den enda folkgruppen som kan skaffa oss tunga maktposter utan vapenmakt och det är det ni andra inte står ut med, eftersom ni helt saknar den förmågan!
2003-08-29, 17:46
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Experten
Och du påminner om nazzen Germania från Forumhuset....fortfarande lika puckad.....
Du hade ju inte gjort något IQ-test, det var ju I-TESTET du gjorde.
2003-08-29, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Experten
Jag vet att ni alla är avundsjuka på vår intelligens, men kan ni inte åtminstone låtsas som att ni är stolta över er själva trots att ni tillhör pöbeln? Vi är den enda folkgruppen som kan skaffa oss tunga maktposter utan vapenmakt och det är det ni andra inte står ut med, eftersom ni helt saknar den förmågan!

He he! Det där finns det ju andra avdelningar på forat för att diskutera om............Den här tråden lär förövrigt bli låst och till stor del(kanske helt å hållet) raderad om man känner admin rätt.

Billy_jet igen?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in