Jag försöker nu rensa ut det värsta från forumet, och jag är ledsen ifall det är lite struligt i början.
På Flashback forum är alla åsikter tillåtna, och ingen åsikt är för extrem.
Däremot är påhopp på användare inte OK, och vi förväntar oss att du klarar av att debattera på en viss nivå här.
Om du är osäker på var gränsen ligger, så avvakta att skriva och följ andra inlägg här på forumet ett tag.
Om du gör ett övertramp så får du en varning.
Två övertramp resulterar i att du blir bannlyst.
Undantag är dock på de forum admin är moderator ("Flashback" och "Svarta listan"). Jag kastar ut folk utan varning, och rensar svar på nonsensinlägg.
Jag har inte samma tålamod som Securion och de övriga moderatorerna, och jag struntar fullkomligt i ifall de som inte följer reglerna här blir ledsna och känner sig missförstådda. I dont care!
Håll dig till reglerna!!! Isf blir det inga problem.
Inga åsikter är fel. Men debattera som en vuxen. (Och är du inte vuxen, så kom hit när du blivit det.)
Vi tänker inte låta några fåtal användare skrämma iväg de som gör detta forum bra. Nämligen alla de tusentals seriösa användare här. Flashback forum fyller en alldeles för viktig funktion för att bli förstörd av några fåtal nonsensanvändare.
admin