2009-01-11, 18:41
Medlem
Tja. Sitter här och funderar om "ni" som hänger i denna del av forumet verkligen tror på alla dessa konspirationer? Eller har ni för mycket fritid och sitter och funderar ut nya grejer bara?. Vore intresant att få höra hur ni tänker då jag själv tror på en stark och en annan har jag inte läst tillräkligt om men tror ganska starkt på den också. Men Jag såg någon om bla. Anna lindh och sen var det något om att OG dano skulle ha hackat sin egen sida.

Tror ni på allt och är väldigt lätta att få på sånna tankar eller är ni överinteligenta och ser några magiska trådar? :P Förklara gärna hur ni tänker.
Citera
2009-01-11, 19:08
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskimagen
Tja. Sitter här och funderar om "ni" som hänger i denna del av forumet verkligen tror på alla dessa konspirationer? Eller har ni för mycket fritid och sitter och funderar ut nya grejer bara?. Vore intresant att få höra hur ni tänker då jag själv tror på en stark och en annan har jag inte läst tillräkligt om men tror ganska starkt på den också. Men Jag såg någon om bla. Anna lindh och sen var det något om att OG dano skulle ha hackat sin egen sida.

Tror ni på allt och är väldigt lätta att få på sånna tankar eller är ni överinteligenta och ser några magiska trådar? :P Förklara gärna hur ni tänker.

Nej jag tror nog inte direkt på någon av dessa idéer. Möjligtvis skulle det kunna vara något lurt med Palme och Estonia, men jag är skeptisk. Lämnar dock fältet öppet då de diskussioner som förs där inte är lika idiotiska som i övriga trådar.

För övrigt kanske du kan lägga fram VARFÖR du tror Mossad nitade Anna Lindh?

Det där med att OG skulle vilja"sätta dit" Flashback är ju rent trams. Tror inte dessa herrar skulle kunna hitta ut ur en trerummare utan hjälp, än mindre planera något dyligt.
Citera
2009-01-11, 20:18
Medlem
Adeptuss avatar
Tror definitivt inte på alla konspirationer, det är en konspiration jag tror är sann eller delvis sann och det är den jag satt mig in i mest. Det är att NWO existerar, åtmistonde i någon form eller skepnad, sen om det är i den skala det påstås vara är en annan femma.

Men en sak är säker, och det är att vi går mer och mer mot ett Big-brother samhälle med dessa 2 som exempel FRA här i Sverige och CCTV i Storbrittanien (övervakningskamerorna).

"The CCTV User Group estimate that there around 1.5 million CCTV cameras in city centres, stations, airports, major retail areas and so forth. This figure does not include the smaller surveillance systems such as those that may be found in local corner shops"
Citera
2009-01-11, 21:16
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskimagen

Jag tror inte på allt, däremot anser jag det är något knepigt med JFK och Palme.

Skulle tro det handlar om att när man väl fått för sig att något är fel så är möjligheten att resten är fel ännu större. Likväl så är ju många "konspiratörer" med på flera ställen, Jim Mars tex är ju både JFK, UFO och 9/11, är väl lätt att tro på allt dom säger om man tror på en grej.

Sen handlar de väl mkt om inställning i livet med, om vi styr själva eller om det finns hemliga grupper bakom som styr.
Citera
2009-01-11, 21:18
Medlem
S_o_Ns avatar
Jag tror inte på något, men jag utesluter ingenting
Citera
2009-01-12, 16:45
Medlem
[quote=bernad_law]
För övrigt kanske du kan lägga fram VARFÖR du tror Mossad nitade Anna Lindh?
[quote]
Tror du missförstod mig. Tror inte på det där vet knappt vad det handlar om.

I övrigt tack för "alla" svar men heldre några vettiga en massa blajiga
Citera
2009-01-15, 06:05
Medlem
1945s avatar
Personligen älskar jag när det spekuleras hejvilt. Har alltid haft livlig fantasi och gillar alternativa tankegångar. Att däremot tro på allt skulle förmodligen få den mest härdade att få ett monumentalt nervsammanbrott...
Citera
2009-01-18, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S_o_N
Jag tror inte på något, men jag utesluter ingenting

Tänker samma. Jag vill inte säga att jag tror på att månlandningen aldrig skedde, men jag utesluter inte att den kan vara fejkad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in