Citat:
Ursprungligen postat av maskimagen
Tja. Sitter här och funderar om "ni" som hänger i denna del av forumet verkligen tror på alla dessa konspirationer? Eller har ni för mycket fritid och sitter och funderar ut nya grejer bara?. Vore intresant att få höra hur ni tänker då jag själv tror på en stark och en annan har jag inte läst tillräkligt om men tror ganska starkt på den också. Men Jag såg någon om bla. Anna lindh och sen var det något om att OG dano skulle ha hackat sin egen sida.
Tror ni på allt och är väldigt lätta att få på sånna tankar eller är ni överinteligenta och ser några magiska trådar? :P Förklara gärna hur ni tänker.
Jag tror inte på allt, däremot anser jag det är något knepigt med JFK och Palme.
Skulle tro det handlar om att när man väl fått för sig att något är fel så är möjligheten att resten är fel ännu större. Likväl så är ju många "konspiratörer" med på flera ställen, Jim Mars tex är ju både JFK, UFO och 9/11, är väl lätt att tro på allt dom säger om man tror på en grej.
Sen handlar de väl mkt om inställning i livet med, om vi styr själva eller om det finns hemliga grupper bakom som styr.