2012-11-25, 01:59
Bannlyst
Påstå inte att du har läst tråden, när du som är förståndshandikappad på riktigt, ombetts av Linda att skriva här som vi läst i Snatta, då hon brukar utnyttja svaga, sjuka och gubbar.

Citat:
Min avatar visar internets värsta troll genom tiderna, som anklagar andra för bildstöld men själv har en "Profilbild" som hon stulit hos polisen, på en man hon stalkar.
Citera
2012-11-25, 02:14
Bannlyst
Lämna mig ifred tack jag har förklarat att jag går vidare i mitt liv,jag skiter fullständigt fan i vad ni andra sysslar med på nätet,jag har försökt medla här i konflikten,för att få slut på kriget men får bara mothugg hela tiden.Är det ingen som är intresserad av att avsluta kriget så är det upp till er allihopa.Jag bryr mig inte längre.
Citera
2012-11-25, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alpha4000
Lämna mig ifred tack jag har förklarat att jag går vidare i mitt liv,jag skiter fullständigt fan i vad ni andra sysslar med på nätet,jag har försökt medla här i konflikten,för att få slut på kriget men får bara mothugg hela tiden.Är det ingen som är intresserad av att avsluta kriget så är det upp till er allihopa.Jag bryr mig inte längre.
Du är så duktig så men problemet är att hon jagar FN som slår tillbaks.

Citat:
Min avatar visar internets värsta troll genom tiderna, som anklagar andra för bildstöld men själv har en "Profilbild" som hon stulit hos polisen, på en man hon stalkar.
Citera
2012-11-25, 13:18
Bannlyst
Låt mig påminna om att Linda har en psykiskt sjuk stalker efter sig som smutskastar, smädar, drar rövarhistorier och förföljer henne överallt på internet. Personen är så desperat i sin jakt på Linda att denne uppmanar massa andra att haka på i detta sjuka korståg. Stalkern måste alltid ha sista ordet och ingen får skriva eller tycka bra om henne för då blir stalkern fullsändigt skogstokig och börjar gå bärsärkagång.
Citera
2012-11-25, 15:35
Bannlyst
När det gäller Lindas psyksjuka stalker så vill han ha henne för sig själv och försöker med hot och outningar skrämma iväg alla andra medlemmar från hennes forum och vända hennes vänner och fotogtrafer emot henne. Alla som tycker bra om Linda kallar han gubbsjuka, torskar, utvecklingsstörda m.m. Han skickar anonyma mail (som ändå genomskådas lätt, eftersom han är så korkad och har ett säreget skrivsätt och beteende) och ibland hotfulla nattliga sms där han baktalar L.P och kräver att personer ska lämna Linda och istället gå hans smutsiga ärenden.

Samtidigt som han skriver skit om henne överallt på nätet så mailar han återkommande kärleksförklaringar som “hej min älskling” och skriver på hennes forum om sin kuk, att han ska flytta in hos henne, att Linda längtar efter en riktig man som han o.s.v. Givetvis i andra namn än sitt eget, eftersom han påstår att hans person inte finns i verkligheten. Dessutom har hon en annan sjuk sexfixerad man, oskuld 50+ efter sig som bor på ett gruppboende och skriver elakheter på order av den förre. Var finns psykvården när folk behöver den som mest?
Senast redigerad av Obermannn 2012-11-25 kl. 16:15.
Citera
2012-11-26, 04:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obermannn
Låt mig påminna om att Linda har en psykiskt sjuk stalker efter sig som smutskastar, smädar, drar rövarhistorier och förföljer henne överallt på internet. Personen är så desperat i sin jakt på Linda att denne uppmanar massa andra att haka på i detta sjuka korståg. Stalkern måste alltid ha sista ordet och ingen får skriva eller tycka bra om henne för då blir stalkern fullsändigt skogstokig och börjar gå bärsärkagång.
Låt oss påminna om TS också och att Linda är sjuk, inte den hon stalkar mest och åsätter sina fel, när du skriver väldigt likt henne. Du kanske har länkar om överallt när du brukar ljuga om det mesta?
När ni förföljer Flashback behöver ingen uppmanas att ogilla er, han är inte TS som du vet men gärna vill veta vem det är.
Du menar sista ordet som i dina 2 inlägg här?

Den du stalkar har visst skrivit bra om er, men ni jagar spöken och tar fel på personer som framgår av denna tråd.
Citera
2012-11-26, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas.Nord
Låt oss påminna om TS också och att Linda är sjuk, inte den hon stalkar mest och åsätter sina fel, när du skriver väldigt likt henne. Du kanske har länkar om överallt när du brukar ljuga om det mesta?
När ni förföljer Flashback behöver ingen uppmanas att ogilla er, han är inte TS som du vet men gärna vill veta vem det är.
Du menar sista ordet som i dina 2 inlägg här?

Den du stalkar har visst skrivit bra om er, men ni jagar spöken och tar fel på personer som framgår av denna tråd.

Fan va sjukt att han har dig som signatur fast du reggat dig senare.
Citera
2012-11-26, 04:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obermannn
När det gäller Lindas psyksjuka stalker så vill han ha henne för sig själv och försöker med hot och outningar skrämma iväg alla andra medlemmar från hennes forum och vända hennes vänner och fotogtrafer emot henne. Alla som tycker bra om Linda kallar han gubbsjuka, torskar, utvecklingsstörda m.m. Han skickar anonyma mail (som ändå genomskådas lätt, eftersom han är så korkad och har ett säreget skrivsätt och beteende) och ibland hotfulla nattliga sms där han baktalar L.P och kräver att personer ska lämna Linda och istället gå hans smutsiga ärenden.

Samtidigt som han skriver skit om henne överallt på nätet så mailar han återkommande kärleksförklaringar som “hej min älskling” och skriver på hennes forum om sin kuk, att han ska flytta in hos henne, att Linda längtar efter en riktig man som han o.s.v. Givetvis i andra namn än sitt eget, eftersom han påstår att hans person inte finns i verkligheten. Dessutom har hon en annan sjuk sexfixerad man, oskuld 50+ efter sig som bor på ett gruppboende och skriver elakheter på order av den förre. Var finns psykvården när folk behöver den som mest?
Vad vi sett avskyr han henne då hon förföljt hans familj i 1½ år som vi kan se igen nu här. I forumet finns en aktiv medlem Dockwise som är bannad överallt utom i snatta där han spammar ut era texter på Lindas uppdrag, hon har bett många vi vet om samma saker.
Vilka fotografer dillar du om?

Men snälla nån det kan alla läsa i ert forum att ni drar till er sjuka, svaga och äldre män, en svarade i denna tråd nyligen som medlare.

Du kanske kan visa dessa SMS då ni lever i fablernas värld och skriver fiktioner.
Överallt på nätet, spammar du om återkommande, utan att visa var. Du verkar minst sagt nojig. Skriver någon om en kuk på ett forum ojdå, du menar som Linda skrivit om sin mus flera gånger och om sina bröst?

Vi såg att Linda mailat honom och önskat att han ska flytta in, inte tvärtom, så något lurt är det med er noja.
Du menar att han på 50+ som Linda lurat också, skulle skriva väl om henne, alla i denna tråd och i hela värden kanske är lurade av en person att skriva emot er?

Var psykvården finns har många i denna tråd undrat över er, kasta inte sten i glashus igen och vården finns inte hos polisen med högar av nya nonsensanmälningar.

PS mitt nick betyder inte att den ni stalkat skriver här och får outas som ni älskar att göra, namnet delas med hundratals och man får ta andras namn som nick, för att avslöja er bättre kanske.
Jag har gått upp tidigt för att skriva ifred och ska sedan arbeta till skillnad emot er.
Senast redigerad av Thomas.Nord 2012-11-26 kl. 04:54.
Citera
2012-11-26, 14:53
Bannlyst
Hej Thomas.Nord!

Jag ser att du redan blivit avstängd och inte kan svara, men ändå...

Tror du på fullaste allvar att L.P bett honom flytta in hos henne, trots alla år han förföljt och skadat henne? Har du funderat på att söka för dina vanföreställningar?
Citera
2012-11-27, 20:19
Bannlyst
Läste på L.P's forum att hennes komplett galna stalker Linda Petersson från Göteborg har börjat om på ny kula med trakasserier och förföljelser nu sedan villkorliga domens prövotid, 2 år, löpte ut i september 2012. Hon ska visst ha köpt sexartiklar, resor m.m. i L.P's namn och utfört flera dödshot också.

Snacka om stalkers i kubik!
Senast redigerad av Obermannn 2012-11-27 kl. 21:13.
Citera
2012-11-27, 23:17
Medlem
innosents avatar
Vet du att det är olagligt att kalla denna vid detta namn som hon inte är.. Och det ska hon åka dit för det lovar jag
Citera
2012-11-27, 23:22
Bannlyst
Hon är inte vadå? Det finns ju en dom som visar att hon har dömts för brott mot L.P och det är en offentlig handling som envar kan läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in