2009-01-19, 15:06
Medlem
El Zorros avatar
Den gamla kvinnan är ju störd. Först skickar hon hundratals rabiata PM om att hon vill få denna tråden raderad alternativt att de negativa kommentarerna ska plockas bort. Sedan så ska hon polisanmäla, gå till jämo (för de hade hjälpt henne vinna ett mål mot modellbilder.se), gå till datinspektionen o.s.v.. Att kalla henne "öststatskärring" är enligt henne både hets mot folkgrupp och ärekränkning. Hela tiden förklaras det lungt och sansat för henne hur lagar och regler funkar här på forumet.

Hon hotar med att hacka forumet o.s.v.

Sedan så driver några killar med henne (antagligen efter att hon försökt få deras hjälp) och låtsas att de är Tony Clifton. Om ni läser skärmdumparna i hennes forum så ser nu hur vrickad konversationen är. Alla utom det här puckot förstår att de driver med henne.

Sedan så väljer hon att publicera dessa skärmdumpar på sitt forum. När någon publicerar skärmdumpen där killarna säger till henne att de har drivit med henne så raderar hon det och låtsas som att det inte har hänt. Hon startar trådar i mitt och andra mods namn på sitt forum där det står en massa helt galna grejer. Allt för att hon ska framstå som ett offer trots att hon vet att hon ljuger.

Sedan så startar hon en tråd på sitt forum att att vi ska lägga ner allt och att det är synd om henne och bla bla bla.

Fine, där kunde det ha tagit slut. Men galen som hon är så startar hon en tråd i aftonbladets forum där hon upprepar grejer som hon VET är lögn. Ingen aning om varför. Skulle hon inte lägga ner? Ju mer hon tjafsar detso värre blir det. Detta är bara pinsamt.

Skärp dig nu Linda för tusan. Bete dig som den 31/32-åring du borde vara.

Länk till aftonbladet för intresserade: http://forum.aftonbladet.se/thread.jspa?threadID=23017&tstart=0
Citera
2009-01-19, 15:24
Medlem
Loxuss avatar
Hennes nya (nåja, 12 dec) på passagen: http://alias.passagen.se/profile.do?alias=modellqvinnan_lp

Självupptagen?
Citera
2009-01-19, 15:28
Medlem
Tony Cliftons avatar
Tänkte posta denna skärmdump som visar
hur killarna på swerat lurade henne...
Jag slängde upp den på hennes forum
men den tog hon bort och dagen efter kom nya beskyllningar.

Javla psykfall sök hjälp för helvete!

http://i42.tinypic.com/2zr18ck.jpg
Senast redigerad av Tony Clifton 2009-01-19 kl. 15:36.
Citera
2009-01-19, 15:33
Medlem
Carl Serungs avatar
Varför inte anmäla henne istället? Hon utgör ju sig för att vara en annan person och mig veterligen så är ju det brottsligt, eller?
Citera
2009-01-19, 15:43
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Varför inte anmäla henne istället? Hon utgör ju sig för att vara en annan person och mig veterligen så är ju det brottsligt, eller?

Det är upp till admin i så fall...

Men det verkar som hon är på väg att desarmera sig själv med allt mer
fantasifulla anklagelser mot mig och mina kollegor, så det kanske inte
bli nödvändigt då ingen kommer att tro på henne i allafall. Hon har helt
enkelt ropat "Vargen kommer", lite väl många gånger vid detta laget...
Citera
2009-01-19, 15:45
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Det är upp till admin i så fall...

Men det verkar som hon är på väg att desarmera sig själv med allt mer
fantasifulla anklagelser mot mig och mina kollegor, så det kanske inte
bli nödvändigt då ingen kommer att tro på henne i allafall. Hon har helt
enkelt ropat "Vargen kommer", lite väl många gånger vid detta laget...

Det har du rätt i. Stå på dig i alla fall!
Citera
2009-01-19, 15:52
Medlem
Gbg.BestCoasts avatar
Som jag skrev innan så har Linda startat ett krig hon aldrig kan vinna! Hon kan bara sjunka djupare och djupare ner i den gyttja hon hör hemma. Innan tyckte jag lite synd om denna vilsna kvinna! Men nu har hon om och om igen bevisat att alla hennes belackare har rätt! Hon ÄR inte som man kanske borde vara!

Linda! Om du eller någon vän till dig ser det här? Se då till att du får hjälp! Du behöver träffa en psykolog/psykiatriker! Och om du även efter ett halvårs besök där fortfarande tycker du är vacker så rekommenderar jag ett besök hos en plastikkirurg! Men i ditt fall kommer det att bli riktigt, riktigt dyrt då det kommer att krävas en massiv insats av kirurgen för att få rätsida på din "oformaterade" kropp!

Så snälla Linda! Ta detta råd och boka till hos någon doktor som kan hjälpa dig! Att fortsätta på den här inslagan vägen kommer med 100% att bli din undergång!
Citera
2009-01-19, 16:48
Medlem
Alimamas avatar
Det är några saker jag inte förstår här.
1. Varför verkar tråden vara delvis censurerad?
2. Varför verkar det som att Tony Clifton tar åt sig av vad Linda säger?
3. Varför tror hon att hon är vacker?
Citera
2009-01-19, 16:49
Medlem
Blarggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Hennes nya (nåja, 12 dec) på passagen: http://alias.passagen.se/profile.do?alias=modellqvinnan_lp

Självupptagen?

"Profilsidan du letar efter finns inte längre. Personen ifråga har antagligen avslutat sitt medlemskap.."

Haha här går det undan..... HALLÅ jag vill oxå ha ett PM av Linda! Din gamla babushka!

Jag tycker dock lite synd om Tony Clifton, som blivit utsatt av denna människa.. Fast jag skrattade gott åt din skärmdump!
Men men... . Tony? Är du singel? Kärlek börjar alltid med bråk u know... Snart ringer hon nog och fiser sensuellt i din telefonlur också...!
Senast redigerad av Blargg 2009-01-19 kl. 16:56.
Citera
2009-01-19, 16:53
Medlem
Tänk er en fest med alla profiler, Linda, kuksms-Gusten, Fjärsing-killen osv osv... halleluja!

Var är trådpsykologerna när man behöver dom?
Citera
2009-01-19, 16:58
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alimama
Det är några saker jag inte förstår här.
1. Varför verkar tråden vara delvis censurerad?

Denna tråden? Sammanlagt sex inlägg är raderade, mestadels inlägg som är negativa mot Lindap men även någon OT och någon dubbelpost.

Citat:
2. Varför verkar det som att Tony Clifton tar åt sig av vad Linda säger?

Nu ska jag inte prata för honom men han blir väl lite sur när hon målar upp det som om han skulle gå in och radera trådar åt henne i utbyte mot nakenbilder. Det är ju inte direkt så att det saknas nakenbilder på varken henne eller snygga tjejer här på internet.

Citat:
3. Varför tror hon att hon är vacker?

Framförallt, varför blir hon helt tokig för att någon skriver något negativt om henne. Lite fel väg att gå med att lägga ut bilder av sig själv på väldigt många siter om man inte kan ta kritik. Nu blev det kanske lite väl hårt så här på slutet men det hon reagerade på och som fick henne att spåra ur var de första 10 inläggen i denna tråden.
Citera
2009-01-19, 16:59
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blargg
"Profilsidan du letar efter finns inte längre. Personen ifråga har antagligen avslutat sitt medlemskap.."

Tråden på aftonbladet är också borta. Tror iofs inte att det är hon som har tagit bort den men det kanske ger henne lite insikt om att det är dags att släppa det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in