2009-01-10, 12:41
Medlem
krillebois avatar
Jag vill ha lite tips på nån nån skidfilm ni tycker e as bra, den ska helst inneålla slopestyle och gärna lite halfpipe, aja skriv bara den ni tycker är värd att titta på.

Ps. Den ska ju gärna vara nerladdningsbar också
Citera
2009-01-10, 12:54
Medlem
berntzies avatar
Sällskapsresan snowroller är ju en klassiker, men inte så mkt halfpipe i den hehe
Citera
2009-01-10, 12:57
Medlem
krillebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berntzie
Sällskapsresan snowroller är ju en klassiker, men inte så mkt halfpipe i den hehe

neh men fan, skärpning
Citera
2009-01-10, 12:59
Medlem
muneys avatar
Matchsticks senaste Claim tycker jag är jävligt bra. Även förra årets Seven Sunny Days är grym.
Den skidfilm som jag har sett allra flest gånger är Hapy Dayz. Fast jag hittar den inte på någon tracker. :/

Hmm för att få någon diskussion, vad tycker ni måste finnas i en skidfilm för att den ska vara bra?
Jag tycker nästan soundtracket är viktigast. Det måste vara låtar som får en pepp på att åka. Plus Shane McConkey. Han måste vara med.
Citera
2009-01-10, 13:02
Medlem
krillebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Matchsticks senaste Claim tycker jag är jävligt bra. Även förra årets Seven Sunny Days är grym.
Den skidfilm som jag har sett allra flest gånger är Hapy Dayz. Fast jag hittar den inte på någon tracker. :/

Hmm för att få någon diskussion, vad tycker ni måste finnas i en skidfilm för att den ska vara bra?
Jag tycker nästan soundtracket är viktigast. Det måste vara låtar som får en pepp på att åka. Plus Shane McConkey. Han måste vara med.

jävlar tack för tipsen!

Då jag absolut inte är lika insatt som dig så håller jag helt med om att soundtracket är viktigt men självklart ska den vara varierande, och helst även varierande riding-spots så att säga. Sen tycker jag det är jävligt grymt t.ex hemma hos Jon på ett klipp jag såg så byggde dom en kick för att sedan hoppa i den och grinda på hans hustak
Sånt gillar jag alltså
NAIJZ
Citera
2009-01-10, 13:43
Medlem
williamwallaces avatar
Soundtracket är viktigt. Gillar när det är mycket offpist med naturliga hopp osv. Dock inte helt fel med lite park också. Som redan nämnts tycker jag du ska se Seven sunny days, vet att den finns att få tag på Internet.
Citera
2010-08-22, 14:57
Medlem
miaroses avatar
L1P - Refresh
PBP - Everyday is a saturday !
Citera
2010-08-22, 17:36
Medlem
FreddiGredds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miarose
PBP - Everyday is a saturday !

Älskar den filmen, helt klart bästa skidfilmen jag sett (Seven Sunny days är grym också).

Jag förstår dock inte varje Claim är så hyllad, mediokert soundtrack och massvis med rent av löjliga scener.

Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Gillar när det är mycket offpist med naturliga hopp osv. Dock inte helt fel med lite park också.

Jepp, så ska de vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in