• 1
  • 2
2009-01-10, 10:14
Medlem
anordmans avatar
Johan Ejeborg och Tobias Hellman.*suck*

De har ju enligt min sikt bara idiotkommentarer som jag lika grna kan se sjlv.
"- oj det ser tungt ut hr... ja nu sprutar nog mjlksyran... nu mste hon frska f fast skidorna" JA VAD F... tror du hon sjlv tnker om det... Tobias Hellman... frska sladda p tvren??
Sjlvklara idiotkommentarer..det r att sl in ppna drrar som har s stora ppningar s man kan mtas med jumbojets i drrppningen
Makalst!
"-nu ska vi se vad skylten sger hr...- oj hon tog ledningen!?"

Det r ju milsvid skillnad mot nr Bjrn Fagerlind och Stig Strand kommenterar.
Man hr p Stigs kommentarer att han aldrig fljer skyltarna.. han vet redan innan vad den visar ungefr.. kommer med initierade kommentarer om varje kare och vad denne r bra p och inte bra. Checkar alltid banan innan och har stenkoll p nyckelportar, pratar med andra trnare osv innan.
"Ser" kningen och talar om varfr vissa ker som de gr..

Nr jag hr att det r Tobias Hellman som ska vara "expertkommentator" blir jag bara s besviken och frbannad s jag bara knner fr att stnga av...
"- ja men det hr ser fort ut... hmm.. oj? 2.30 efter.."
(har faktiskt hnt att jag klivit av sndningar)

r det bara jag?
Senast redigerad av anordman 2009-01-10 kl. 10:16.
Citera
2009-01-10, 11:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anordman
Johan Ejeborg och Tobias Hellman.*suck*

De har ju enligt min sikt bara idiotkommentarer som jag lika grna kan se sjlv.
"- oj det ser tungt ut hr... ja nu sprutar nog mjlksyran... nu mste hon frska f fast skidorna"

r det bara jag?
Jag tycker nd att det r bra att de sger sdr. Fr det r mnga som inte sitter klistrade vid TVn, men samtidigt r intresserade. Jag r en av dessa, och d jag gr annat - sitter vid datorn med ryggen emot TVn t.ex. s vill jag hra hur det gr. D r en kommentar som "det ser tungt ut hr" vrda ganska mycket. Dremot att han inte har ngon "huvudklocka" r rtt s dligt, ja. Det hller jag med dig om.
Citera
2009-01-10, 12:05
Medlem
The Masters avatar
Stig Strand for president.Han hller kften dr han skall och kommer med korta kommentarer som gr att man fattar solklart vad mannen menar. Han r kungen av analytiska inlgg p TV:n.
Citera
2009-01-10, 13:17
Bannlyst
Jag hller med om Ejeborg men faktum r att det r nnu smre nu nr STOLPSKOTTET Bjrn Becksmo kommenterar med Ylva "stta tryck" Nown. Dessa bda r fanimej nnu smre n Ejeborg och Hellman.

Vart f-n r Fagerlind/Strand??? De r ju nd huvudparet vad gller alpint p SVT...
Citera
2009-01-10, 14:06
Bannlyst
"Larsson som tappade glasgena" avslutade Becksmo snacket med. Tappade dem gjorde han inte, de kte ned ver munnen bara. Det r skillnad p att tappa och ha dem kvar. Och dessutom heter det glasgonen.
Citera
2009-01-10, 14:27
Medlem
anordmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jag hller med om Ejeborg men faktum r att det r nnu smre nu nr STOLPSKOTTET Bjrn Becksmo kommenterar med Ylva "stta tryck" Nown. Dessa bda r fanimej nnu smre n Ejeborg och Hellman.

Vart f-n r Fagerlind/Strand??? De r ju nd huvudparet vad gller alpint p SVT...

Jo jag hller med... Ylva och Becksmo ligger klistrade i rygg p de dr ovan ha ha ha.

Frn 090110... herrarnas..

- Han r i sitt livs form
- Det gr fort det hr..
- OJ!? 10:e plats, 2.01 efter.. (detta hnde d 12 kare kommit ner, 3:dje sist mao...)
(Ylva om Ivica Kostelic)

Ser ut som ett rytmiskt och fint k..
(2.10 efter vid andra mellantid redan)
(Bcksmo om ngn av de knda. har glmt vilken frn frsta ket.. mao han ser inte ett skit... bara gissar)

Ge Strand 3dubbel ln och lt han kommentera allt!
Citera
2009-01-10, 14:46
Medlem
visemans avatar
Inte var ju heller Plex speciellt lysande p sin tid. Hatade alltid karln.
Citera
2009-01-10, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av viseman
Inte var ju heller Plex speciellt lysande p sin tid. Hatade alltid karln.

Pajas!

Plex r ju den bste alpina kommentator vi ngonsin har haft, ven om Fagerlind inte r lngt efter. Plex r ju den store ikonen och jag tycker han pensionerade sig lite fr tidigt. Synd bara att han r s skrplig numera nr han passerat 80 att han inte pallar att sitta med i studion ngon lngre tid.

Under det hrliga 80-talet var det ju en hgtidsstund efter att Te Deum tonat ut (Eurovisionsignaturen) och man sg en snig alptopp och sen hrde: "Gomidda, Gomidda". D var det bara att luta sig tillbaka i IKEA-soffan och bara srpla i sig all visdom som strmmade ut ur tv:ns hgtalare som Plex levererade.
Senast redigerad av Klevis 2009-01-10 kl. 17:00.
Citera
2009-01-10, 17:46
Medlem
visemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Pajas!

Plex r ju den bste alpina kommentator vi ngonsin har haft, ven om Fagerlind inte r lngt efter. Plex r ju den store ikonen och jag tycker han pensionerade sig lite fr tidigt. Synd bara att han r s skrplig numera nr han passerat 80 att han inte pallar att sitta med i studion ngon lngre tid.

Under det hrliga 80-talet var det ju en hgtidsstund efter att Te Deum tonat ut (Eurovisionsignaturen) och man sg en snig alptopp och sen hrde: "Gomidda, Gomidda". D var det bara att luta sig tillbaka i IKEA-soffan och bara srpla i sig all visdom som strmmade ut ur tv:ns hgtalare som Plex levererade.

Oj, oj...
Citera
2009-01-10, 20:37
Medlem
the head honchos avatar
Har Jonas Karlsson ngonsin kommenterat skidor? Troligtvis, lyckligtvis har jag frtrngt det!
Citera
2009-01-10, 21:20
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Har Jonas Karlsson ngonsin kommenterat skidor? Troligtvis, lyckligtvis har jag frtrngt det!

Lngdskidor r riktigt usel p i alla fall. Tror dock inte han ftt mjlighet att besudla slalomsporten n.
Citera
2009-01-11, 09:10
Medlem
ZRydens avatar
Snack. Hellman r jkligt trkig i rst och tonfall men han har mycket bra koll p om det gr fort eller inte. Mrker man inte det har man ett mycket selektivt minne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in