• 1
  • 2
2009-01-10, 08:43
Bannlyst
Jag har kommit en bit med mitt klädmärke, ni kan kolla min blogg/dagbok hur det går med mitt klädmärke: http://duger.blogg.se/
2009-01-10, 10:32
Medlem
ExtraAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wafetzy
Jag har kommit en bit med mitt klädmärke, ni kan kolla min blogg/dagbok hur det går med mitt klädmärke: http://duger.blogg.se/

Du koncentrerar dig på fel sak. Märket är inte det viktigaste, det är designen på kläderna som gör så att folk köper dom
2009-01-10, 10:40
Medlem
jumpcuts avatar
Var ar kladerna?
2009-01-10, 12:42
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Var ar kladerna?
Exakt! Det är ganska svårt att skapa och designa kläder utan att designa kläder?

Har du ens tänkt ut en produktlinje? Baskollektion? Tillverkningsfrågor?
2009-01-10, 12:50
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Varför vill jag bli sedd i dina kläder?
2009-01-10, 12:55
Medlem
Schlagtras avatar
Det viktigaste är en affärsidé och kanske en vision, hitta ett behov och tillfredsställ det behovet. Ta Sverige till exempel, jag tror personligen att märken som Our Legacy som är väldigt nystartat att det går väldigt bra för dem just för att det finns inte så mycket som Our Legacy i Sverige.
2009-01-10, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtraAllt
Du koncentrerar dig på fel sak. Märket är inte det viktigaste, det är designen på kläderna som gör så att folk köper dom

FEL! märket är även viktigt i sig, ingen går runt med ett fult märke på snygga kläder. Och av dom märkesideerna du kommit på så tror jag ingen vill köpa...
2009-01-10, 16:15
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damthatdjmademy
FEL! märket är även viktigt i sig, ingen går runt med ett fult märke på snygga kläder. Och av dom märkesideerna du kommit på så tror jag ingen vill köpa...

A andra sidan gar ju ingen runt med fula klader med snyggt designad logo pa heller... Dessutom kan man ju halla logor till ett minimum i min mening, och koncentrera sig pa designen av plaggen forst och framst om det ar ett kladesmarke man ska dra igang...
2009-01-10, 16:22
Medlem
ischs avatar
Tycker din logga ser ut som ett kondom-märke. Men lycka till, det kommer nog bli en snål tid framöver om du inte har kommit längre på ett år.
2009-01-10, 16:23
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damthatdjmademy

Fast det där är väl lite av en motsättning; kläderna är ju helheten och är märket fult så är mao. kläderna också fula.
2009-01-10, 17:06
Medlem
Mikaelias avatar
Du har för mycket fritid grabben!
2009-01-10, 17:31
Medlem
Gurkan100s avatar
Vad får dig att tro att designen på dina kläder ska bli snygg, när designen på din blogg ser ut som stryk!?!?! Du verkar ju ha 0 känsla.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in